Mitsubishi Mt 2501D
: 26 lis 2015, 20:11
Witam jako że jest mało ujawnionych użytkowników ciągników Mitsubishi zakładam temat z wymianą spostrzeżeń z eksploatacji modelu Mt2501D z oryginalnym ładowaczem.
Trochę danych które znalazłem / zaobserwowałem
Rok produkcji około 1985
-silnik 4 cylindry o pojemności 1415 cm i mocy 30/33 Km różnie źródła podają
-4 stopniowy reduktor
-4 prędkości wałka odbioru mocy
-napęd 4x4
-blokada tył
-ustawienie głębokości podnośnika z wymuszeniem - dociążenim ( podobie jak w fergusonach )
-system do samo-diagnozy : alternatora ,akumulatora , zatkania filtra powietrza i paliwa , poziomu płynu chłodniczego , oraz diagnoza układu hydraulicznego
-silnik na zimno nawet przy ujemnej temperaturze odpala ładnie bez grzania , w 4 cylindrowej kubocie prawie nie możliwe
- dosyć szybki bieg wsteczny , szczególnie przydatny przy pracy z ładowaczem
- ładowacz działa szybko bez gazu i ma udźwig podobny do ładowacza zamontowanego w c330
- dzięki napędowi mimo niskiej masie bez problemu ciągnie pług 2 skiby grudziądzki przy którym c330 się męczy i mieli kołami w miejscu
Traktorkiem zrobiłem na razie 20 motogodzin , z upływem następnych będę uzupełniał uwagi. Teraz jestem przed dużym serwisem i będę wiedział więcej . Do tej pory wymieniałem olej w silniku 5 litrów , oraz pompę wody i płyn chłodniczy około 6 litrów . Spalanie to 1,5-2 litry na godzinę , ale myślę że w ciężkiej pracy może do 3 litrów dojść. Jako ciekawostka jest w oryginale ( są wszystkie naklejki informacyjne) .
Trochę danych które znalazłem / zaobserwowałem
Rok produkcji około 1985
-silnik 4 cylindry o pojemności 1415 cm i mocy 30/33 Km różnie źródła podają
-4 stopniowy reduktor
-4 prędkości wałka odbioru mocy
-napęd 4x4
-blokada tył
-ustawienie głębokości podnośnika z wymuszeniem - dociążenim ( podobie jak w fergusonach )
-system do samo-diagnozy : alternatora ,akumulatora , zatkania filtra powietrza i paliwa , poziomu płynu chłodniczego , oraz diagnoza układu hydraulicznego
-silnik na zimno nawet przy ujemnej temperaturze odpala ładnie bez grzania , w 4 cylindrowej kubocie prawie nie możliwe
- dosyć szybki bieg wsteczny , szczególnie przydatny przy pracy z ładowaczem
- ładowacz działa szybko bez gazu i ma udźwig podobny do ładowacza zamontowanego w c330
- dzięki napędowi mimo niskiej masie bez problemu ciągnie pług 2 skiby grudziądzki przy którym c330 się męczy i mieli kołami w miejscu
Traktorkiem zrobiłem na razie 20 motogodzin , z upływem następnych będę uzupełniał uwagi. Teraz jestem przed dużym serwisem i będę wiedział więcej . Do tej pory wymieniałem olej w silniku 5 litrów , oraz pompę wody i płyn chłodniczy około 6 litrów . Spalanie to 1,5-2 litry na godzinę , ale myślę że w ciężkiej pracy może do 3 litrów dojść. Jako ciekawostka jest w oryginale ( są wszystkie naklejki informacyjne) .