Zabrałem się na urlopie za mojego ,,bydlaka" jak to ja muszę ogołocić rozebrać
Iseki TL3200F remont tylnej osi i podnośnika
Iseki TL3200F remont tylnej osi i podnośnika
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
- plastek334
- Posty: 373
- Rejestracja: 03 lis 2013, 22:27
Re: Iseki TL3200F remont tylnej osi i podnośnika
Bardzo ciekawe filmy jak na razie studiuję wszystko na bieżąco
Re: Iseki TL3200F remont tylnej osi i podnośnika
Wyjaśniam dociążenie jest realizowane przez delikatne uniesienie narzędzia. Ten czop do którego mocowanie jest zaczep śruby rzymskiej i wewnątrz połączony poprzez układ dźwigniowy w podnośniku odpowiada za regulacje siłową . Podobnie jest w C360 , występuje tam regulacja pozycyjna ,siłowa.
Hamulce to tarczowe mokre z łezką (łezka oznacza wyfrezowania w tarczach dociskowych pomiędzy są kulki ). Działa to następująco układ dźwigniowy zaciąga tarcze przeciwsobnie z wyfrezowani wyciskane są kulki i tarcze oddalają się od siebie powodując ściskanie tarcz ciemnych.
Remont pierwsza klasa . Jak masz go rozebranego można wyprowadzić krućce do powrotu z rozdzielacza zew. taka moja sugestia.
Hamulce to tarczowe mokre z łezką (łezka oznacza wyfrezowania w tarczach dociskowych pomiędzy są kulki ). Działa to następująco układ dźwigniowy zaciąga tarcze przeciwsobnie z wyfrezowani wyciskane są kulki i tarcze oddalają się od siebie powodując ściskanie tarcz ciemnych.
Remont pierwsza klasa . Jak masz go rozebranego można wyprowadzić krućce do powrotu z rozdzielacza zew. taka moja sugestia.