Napędy

toku74
Posty: 569
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:29
Lokalizacja: pomorskie

Re: Napędy

Post autor: toku74 » 18 paź 2019, 16:18

Usuń turbinę, zaślep kruciec na pompie, powrotu i zasilania olejem turbo, wyciągnij blachę z kolektora i masz zwykły diesel.

Gelo
Posty: 417
Rejestracja: 24 paź 2017, 10:05
Lokalizacja: Kock

Re: Napędy

Post autor: Gelo » 18 paź 2019, 18:21

Usuń turbinę, zaślep kruciec na pompie, powrotu i zasilania olejem turbo, wyciągnij blachę z kolektora i masz zwykły diesel.
A świstak siedzi i zawija w sreberka. A dawka paliwa zostaje ta sama? Skoro fabryka dała turbo to dlaczego z niego nie korzystać.
Branson 4020

toku74
Posty: 569
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:29
Lokalizacja: pomorskie

Re: Napędy

Post autor: toku74 » 24 paź 2019, 08:22

Gelo pisze: 18 paź 2019, 18:21
Usuń turbinę, zaślep kruciec na pompie, powrotu i zasilania olejem turbo, wyciągnij blachę z kolektora i masz zwykły diesel.
A świstak siedzi i zawija w sreberka. A dawka paliwa zostaje ta sama? Skoro fabryka dała turbo to dlaczego z niego nie korzystać.
:roll:

Mały_Żniwiarz
Posty: 62
Rejestracja: 25 mar 2019, 16:02
Lokalizacja: Mińsk

Re: Napędy

Post autor: Mały_Żniwiarz » 28 paź 2019, 12:46

Słuchajcie , czy Wam też tak lekko chodzi dźwignia zmiany biegów.
Robi e gruntowny remont i zastanawiam się czy tak ma być. Niby biegi wchodzą bez problemu ale dźwignię to można jednym paluszkiem majtnąć w lewo i w prawo.

Ciekaw jestem czy tak ten typ ma czy może coś wymaga poprawienia.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
wojtis1990
Posty: 687
Rejestracja: 15 sty 2017, 19:35
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Napędy

Post autor: wojtis1990 » 28 paź 2019, 19:14

U mnie jest tak samo.

Mały_Żniwiarz
Posty: 62
Rejestracja: 25 mar 2019, 16:02
Lokalizacja: Mińsk

Re: Napędy

Post autor: Mały_Żniwiarz » 29 paź 2019, 11:21

Rozumiem.
Biorąc pod uwagę samą budowę wodzików w skrzyni może tak być - żadnych sprężynek tam nie widziałem.
Trochę lipnie to wygląda ale sprzęt ma swoje lata.

Chyba dokręcę od góry rusztowanko i popodpinam jakieś sprężyny bo mi te luzy przeszkadzają.

A tak na marginesie - czym malujecie swoje ciągniki?

Zbieram opinie bo słyszałem róże opcje: chlorokauczuk, śnieżka na rdzę, utwardzana farba poliuretanowa i zastanawiam się nad wyborem.

Na razie działam z nowymi kołami, jak coś wydumam to wrzucę fotki.


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
wojtis1990
Posty: 687
Rejestracja: 15 sty 2017, 19:35
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Napędy

Post autor: wojtis1990 » 29 paź 2019, 12:25

Ja malowałem większość rzeczy chlorokauczukiem z Nobilesa. Trochę też pomalowałem farbą okrętową. Obie się trzymają do momentu kontaktu z gruzem, kamieniem, metalem, po prostu farba się rysuje i zdziera no ale to raczej normalne. Dla mnie malowanie to podstawa bo ładnie, schludnie wygląda i tak nie rdzewieje. Ojciec jak coś zrobi to zostawia gołe i po miesiącu wszystko jest zardzewiałe.

Mały_Żniwiarz
Posty: 62
Rejestracja: 25 mar 2019, 16:02
Lokalizacja: Mińsk

Re: Napędy

Post autor: Mały_Żniwiarz » 30 paź 2019, 19:29

"Stara Szkoła" ;)

Mały_Żniwiarz
Posty: 62
Rejestracja: 25 mar 2019, 16:02
Lokalizacja: Mińsk

Re: Napędy

Post autor: Mały_Żniwiarz » 17 gru 2019, 21:48

Cześć.
Czy na ściągnięcie bębnów hamulcowych jest jakiś myk czy trzeba na chama próbować.
Pytam bo w moim pyrdku od lat nic nie było ruszane i wszystko trzeba było do tej pory siłowo a nie chcę sobie rozwalić czegoś.

Piasty dopiero dwutonowym siłownikiem zdjąłem a i tak każdą dwa dni musiałem namaczać.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
wojtis1990
Posty: 687
Rejestracja: 15 sty 2017, 19:35
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Napędy

Post autor: wojtis1990 » 17 gru 2019, 22:27

Tam trzeba sobie zrobić albo kupić odpowiedni ściągacz do bębnów i dobrze lać odrdzewiaczem, chyba był o tym temat na forum, na pewno jest gdzieś opis, chyba nawet w instrukcji obsługi. Gdzieś to kiedyś czytałem bo się przymierzałem do zmiany okładzin, ale jeszcze tego nie robiłem.

ODPOWIEDZ