Napędy

toku74
Posty: 569
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:29
Lokalizacja: pomorskie

Re: Napędy

Post autor: toku74 » 31 maja 2019, 22:53

Co Ty wymagasz od pompy w tym wynalazku. Jakiego dzielnika nie kupisz to i tak będzie za duży; będzie miał spory zapas.
Ps. Walnął mi zimmering tylny wału. Mnie też czeka wyciąganie silnika. U mnie to nie godzina tylko półtorej.
Muszę wylać ławę pod wiatę, a z miejsca podjazdu gruszki wywoziłem moje szpargały. Widły do palet jakie sobie zmontowałem sprawdziły się petardycznie. Palety drewniane na podwórku szybko się utylizują. Muszę poszukać plastikowych i na nich ustawiać szpargały. Łatwo przenosić, i sztaplować.

Mały_Żniwiarz
Posty: 62
Rejestracja: 25 mar 2019, 16:02
Lokalizacja: Mińsk

Re: Napędy

Post autor: Mały_Żniwiarz » 01 cze 2019, 21:15

Nie wymagam nic od pompy oryginalnej bo od razu ją wywaliłem :) mam założoną hydrosila NSZ16 i dlatego pytam.

Natomiast dzisiaj prawi porąbałem łamańca siekierą. Wszystko ponaprawiałem, siedzonko nowe , wspomaganie na ukończeniu i chciałem trochę ziemi przewieźć. Traktor przejechał ze 20 metrów i zgasł. Odpala n 5 do 10 sekund i gaśnie. W ogóle nie reaguje na zwiększenie obrotów.

Jakieś pomysły co to może być.

PS : zlecę przekładkę silnika na 1.7 isuzu :D

Toku palety na oliks szukaj. Ja kupiłem ponad 100 sztuk za jakieś 700 pln i zbudowałem na nich taras :)

toku74
Posty: 569
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:29
Lokalizacja: pomorskie

Re: Napędy

Post autor: toku74 » 01 cze 2019, 23:26

Dzięki za podpowiedź z paletami. Ja mam pompę NSZ 10, ale już chyba się kończy i też planowałem zmienić na 16. Problemem u mnie jest chyba temperatura oleju i przez to pada mi pompa. Chociaż 60 stopni oleju nie powinno załatwić pompy. Dzielnika szukaj taniego, bo i tak najmniejsze są chyba na 40 litrów.

Mały_Żniwiarz
Posty: 62
Rejestracja: 25 mar 2019, 16:02
Lokalizacja: Mińsk

Re: Napędy

Post autor: Mały_Żniwiarz » 02 cze 2019, 09:15

Takiego poszukam.

A nie masz pomysłu co może być przyczyną gaśnięcia?. Chodził dobrze do wczoraj i nagle taka sytuacja :(

Awatar użytkownika
jarekstryszawa
Posty: 517
Rejestracja: 21 lis 2014, 17:52
Lokalizacja: Stryszawa
Kontakt:

Re: Napędy

Post autor: jarekstryszawa » 02 cze 2019, 09:24

W pierwszej kolejności sprawdź zasilanie w paliwo.
jeżeli wiesz dokąd idziesz nie musisz się spieszyć https://www.facebook.com/jarekstryszawa

Mały_Żniwiarz
Posty: 62
Rejestracja: 25 mar 2019, 16:02
Lokalizacja: Mińsk

Re: Napędy

Post autor: Mały_Żniwiarz » 02 cze 2019, 10:02

Czyli przedmuchać wężyk czy jeszcze jakoś inaczej ? Sorry za laickie pytania ale to dla mnie nowe rzeczy.

Awatar użytkownika
wojtis1990
Posty: 687
Rejestracja: 15 sty 2017, 19:35
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Napędy

Post autor: wojtis1990 » 02 cze 2019, 11:04

Najlepiej podaj paliwo prosto z czystej butelki do wtryskiwacza. Masz gdzieś problem z układem paliwowym, możliwe że jest zatkany albo sam wtryskiwacz nie rozpyla, pasuje go sprawdzić.

toku74
Posty: 569
Rejestracja: 08 kwie 2013, 23:29
Lokalizacja: pomorskie

Re: Napędy

Post autor: toku74 » 02 cze 2019, 12:58

Zobacz czy na plaku zabangla. Dwusuw chyba powinien, chyba że ciśnienie słabe.

Mały_Żniwiarz
Posty: 62
Rejestracja: 25 mar 2019, 16:02
Lokalizacja: Mińsk

Re: Napędy

Post autor: Mały_Żniwiarz » 02 cze 2019, 21:51

Wojtis - nie wiem jak mam to zrobić :( Wtrysk do działania chyba jakieś ciśnienie musi mieć.

Rozebrałem wszystkie części układu paliwowego , wymyłem i przedmuchałem powietrzem.

Pytanie brzmi czy warto rozbierać i czyścić w środku pompę ? To samo tyczy się wtryskiwacza, choć z ponownym złożeniem i ustawieniem to chyba wyższa szkoła jazdy?

Co sądzicie?

Toku plaka nie mam ale jutro kupię. Nie wiem czy coś pomoże bo generalnie to odpala tylko po chwili gaśnie i nie wbija się na obroty.

PS jestem bliski znalezienia dawcy silnika :)

Awatar użytkownika
wojtis1990
Posty: 687
Rejestracja: 15 sty 2017, 19:35
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Napędy

Post autor: wojtis1990 » 03 cze 2019, 08:37

Źle napisałem, chodziło mi o podanie paliwa bezpośrednio na pompe. Zrób inaczej. odkręć rurkę wtryskiwacza na dole w pompie i kręć rozrusznikiem i patrz czy idzie paliwo czy nie, powinno wypluwać kropelkami. Ja wyjmowałem całą pompkę i tylko ją musiałem wymyć bo była zastana. Tam jest taka krzywka która pompuje paliwo, prosta konstrukcja ale potrafi się zastać. Sam wtryskiwacz to do sprawdzenia na stół pod manometr jak końcówka rozpyla, nie ma go co samemu rozbierać jak nie masz czym go potem sprawdzić. Ja za regeneracje wtryskiwacza zapłaciłem coś lekko ponad 100zł. No i samo odpowietrzenie nie jest za fajne w tym silniku. Na górze cylindra jest albo świeca albo korek, trzeba to to odkręcić, nalać oleju silnikowego żeby zwiększyć kompresję, zakręcić i dydłać rozrusznikiem albo korbą. Jak na dole z pompy będzie wychodziło paliwo, to dopiero można założyć rurkę i odpowietrzać samą rurkę, jak już będzie z niej wypluwało to trzeba ją przykręcić na wtryskiwać i dalej kręcić. Może troche chaotycznie piszę ale robiłem to dwa lata temu w zimie, na dworze i sie troche oszarpałem. Najlepiej dzwon jak będziesz miał to przed oczami to ci wyjaśnie co i jak.

ODPOWIEDZ