Hinomoto N189 nowy zakup, pierwsze pytania. Instrukcja do pobrania

sztyga20
Posty: 10
Rejestracja: 17 mar 2022, 20:18

Hinomoto N189 nowy zakup, pierwsze pytania. Instrukcja do pobrania

Post autor: sztyga20 » 15 kwie 2022, 21:41

Zakładam wątek o moim nowym nabytku. Jako mały upominek dla odwiedzających ten wątek wrzucam czeską amatorską instrukcję eksploatacji traktorka z tekstem przetłumaczonym przez tłumacza google, może komuś się przyda.
https://drive.google.com/file/d/1jKU3vy ... sp=sharing

Traktorek kupiony w mniejszej firmie w miejscowości Lutcza, z tego co zaobserwowałem sprzedający zajmują się wyłącznie sprzedażą bez prowadzenia prac serwisowych tak że przy traktorku nie było nic wiele robione i może nawet ma japońskie oleje wewnątrz:) trochę więcej roboty dla mnie ale z drugiej strony mniejsza cena w mniejszej firmie i mogłem sobie pozwolić na traktor który ma te kilka km więcej.

Nie znam się zupełnie w temacie ciągników i trochę kupowałem w ciemno, moimi kryteriami były: moc 18-20km i 4x4, odpowiednia cena, i o dziwo nie było wcale tak łatwo ze sprzętem, odwiedziłem kilku sprzedawców w tym olbrzymiego pod Rzeszowem w Tajęcinie, była tam nawet fajna Shibuara 19km ale coś ciekło olejem z przedniego mostu to zrezygnowałem. W ostatnim miejscu miałem do wyboru 4 traktorki, 3 Iseki od 18 do 22km i tego Hinomoto, jeden iseki nie odpalił (ponoć zapowietrzył się filtr ale ja tam sie nie znam), pod drugim zauważyłem mogkry od oleju most, trzeci iseki trochę się męczył przy odpalaniu i kopcił, a Hinomoto odpalił od strzała, nie dymił, i nie plamił olejem dlatego jest u mnie:) mam nadzieję że to był dobry wybór. Jak będzie lepsza pogoda to zamieszczę kilka zdjęć. To tyle tytułem wstępu.