Hinomoto N200- mały remoncik silnika i pompy hydraulicznej
: 23 lis 2021, 10:00
Witajcie Panowie
Po intensywnych 6,5 latach użytkowania mój traktorek powoli potrzebuje pomocy. Ostatnie pół roku pracy z separacyjną i bijakową dało mu mocno w kość i traktorek powoli zaczął brać olej i lekko dymić na niebiesko (niezauważalne w dzień ale widoczne w nocy przy ledowym oświetleniu roboczym). Do tego doszło rzępienie z pompy hydraulicznej, która bardzo powoli podnosi tylnego tuza i przedniego TUR-a, że o wspomaganiu nie wspomnę. Rozdzielacze po kilku godzinach pracy w lecie były gorące a teraz ledwo dochodzą do temperatury kilkunastu stopni Tak się nie da pracować więc trzeba zapobiegać i leczyć. Mój mechanik na początek proponuje wymianę pierścieni, sprawdzenie wtrysków i zakup nowej dwustopniowej pompy hydraulicznej (można regenerować ale nie wiadomo jak długo wytrzyma). Moje N200 jest chyba jakimś nietypowym traktorkiem ze stajni Hinomoto bo nawet na TractorData.com nie ma go na liście (https://www.tractordata.com/farm-tracto ... ctors.html). Na bloku silnika znalazłem oznaczenie: "1.100" co sugeruje mi pojemność. Potem jest cyfra "2" i następnie "900405". Co to może oznaczać? Jakiej średnicy pierścieni szukać? Na alledrogo znalazłem różne średnice- 75mm, 82mm, 92mm, 95mm i bądź tu człowieku mądry, którą średnicę kupić. Co sugerujecie jeszcze zrobić kiedy traktorek będzie już rozebrany? Za wszelkie sugestie będę niezmiernie wdzięczny
Po drugiej stronie jest zamontowana pompa hydrauliczna. Niestety nie zauważyłem żadnych oznaczeń, może coś się pojawi po jej wymontowaniu. Nie chciałbym uziemiać mojego traktorka na długo więc chciałbym się przygotować przed jego rozebraniem na części pierwsze.
Chcę uderzyć do Greków (http://anatolitis.com.gr/v2/en/about-us/) ale przedtem chciałbym poprosić Was szanownych kolegów o sugestie i porady bo być może wszystko da się załatwić w granicach naszego kraju
Po intensywnych 6,5 latach użytkowania mój traktorek powoli potrzebuje pomocy. Ostatnie pół roku pracy z separacyjną i bijakową dało mu mocno w kość i traktorek powoli zaczął brać olej i lekko dymić na niebiesko (niezauważalne w dzień ale widoczne w nocy przy ledowym oświetleniu roboczym). Do tego doszło rzępienie z pompy hydraulicznej, która bardzo powoli podnosi tylnego tuza i przedniego TUR-a, że o wspomaganiu nie wspomnę. Rozdzielacze po kilku godzinach pracy w lecie były gorące a teraz ledwo dochodzą do temperatury kilkunastu stopni Tak się nie da pracować więc trzeba zapobiegać i leczyć. Mój mechanik na początek proponuje wymianę pierścieni, sprawdzenie wtrysków i zakup nowej dwustopniowej pompy hydraulicznej (można regenerować ale nie wiadomo jak długo wytrzyma). Moje N200 jest chyba jakimś nietypowym traktorkiem ze stajni Hinomoto bo nawet na TractorData.com nie ma go na liście (https://www.tractordata.com/farm-tracto ... ctors.html). Na bloku silnika znalazłem oznaczenie: "1.100" co sugeruje mi pojemność. Potem jest cyfra "2" i następnie "900405". Co to może oznaczać? Jakiej średnicy pierścieni szukać? Na alledrogo znalazłem różne średnice- 75mm, 82mm, 92mm, 95mm i bądź tu człowieku mądry, którą średnicę kupić. Co sugerujecie jeszcze zrobić kiedy traktorek będzie już rozebrany? Za wszelkie sugestie będę niezmiernie wdzięczny
Po drugiej stronie jest zamontowana pompa hydrauliczna. Niestety nie zauważyłem żadnych oznaczeń, może coś się pojawi po jej wymontowaniu. Nie chciałbym uziemiać mojego traktorka na długo więc chciałbym się przygotować przed jego rozebraniem na części pierwsze.
Chcę uderzyć do Greków (http://anatolitis.com.gr/v2/en/about-us/) ale przedtem chciałbym poprosić Was szanownych kolegów o sugestie i porady bo być może wszystko da się załatwić w granicach naszego kraju