Strona 2 z 4

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

: 20 lip 2020, 10:08
autor: kamil_rc
około 2600, na wyższych już szkoda silnika a i tak nie pojedzie tyle. U mnie z kabina przy większych prędkościach jest już nie komfortowo, a co dopiero by było przy 30km/h... :)

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

: 20 lip 2020, 17:20
autor: Adrian
Jestem trochę zawiedziedziony ale cóż, moglem wczesniej sprawdzić :cry:

Korci mnie żeby zwiększyć dostępne obroty i spróbować ile pójdzie :mrgreen:

Pytanie na dziś do czego służy to złącze? Umieszczone jest nad bezpiecznikami, po lewej stronie kolumny kierowniczej.

Obrazek

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

: 20 lip 2020, 19:14
autor: lewan24pl
Może gniazdo pod lampkę roboczą w razie naprawy
Sprawdź miernikiem czy i kiedy jest napięcie
A z obrotami to lepiej nie kombinować u mnie więcej się wkręca ale i tak pracuje tylko do 2500 jak ma ciężej czy coś to zmniejszam przełożenie

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

: 21 lip 2020, 10:39
autor: Sqda BBa
Widziałem w którymś katalogu że jest to gniazdo pod pompe do tankowania z karnistra ale zastosowań może być więcej.

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

: 21 lip 2020, 15:05
autor: piotrbpm
Sqda BBa pisze: 21 lip 2020, 10:39 Widziałem w którymś katalogu że jest to gniazdo pod pompe do tankowania z karnistra ale zastosowań może być więcej.
Trzeba założyć temat odnośnie tankowania :) bo chyba nikt nie śmiga na cpn tylko z karnistra leje (a lanie z karnistra to nie lada wyczyn żeby nie rozlać )

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

: 21 lip 2020, 16:36
autor: lewan24pl
A no prawda pół na traktorku i pół w zbiorniku :lol: :lol: :lol:

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

: 21 lip 2020, 21:37
autor: Adrian
Nie powstrzymałem się i sprawdziłem obroty czy da się wyższe dziwne bo po maksymalnym zwolnieniu śrubki ograniczającej maksymalne obroty wzrosły do 2650obr/min, wróciłem do ustawień fabrycznych i już nic nie grzebię z tym tematem. Faktycznie nie ma to sensu.

Sprawdzę jakie zasilanie i kiedy pojawia sie na tych bolcach.

Pojawiła się nadzieja z rozwiązaniem ciężko pracującej kierownicy, zazwyczaj nasila sie gdy traktor już trochę popracuje.

W traktomix zakładałem tylny rozdzielacz, teraz niedawno TUR-a w Zampol.
Przewody do TUR-a chyba dobre, ale nypel ma średnice jakiś 8mm wystarczy? Jutro postaram się pomierzyć suwmiarką.

Co do tylnego rozdzielacza to już po wątkach na forum wiem, że lipa. Za wąskie i nie ma też żadnego zaworu zwrotnego nigdzie, gdzie go powinienem dać?

W linku filmik jak wygląda połączenie:
https://photos.app.goo.gl/DtQD4pDw13qvQqBM9

Tutaj zbliżenie na tylny rozdzielacz:
https://photos.app.goo.gl/Dggd7sxFXFvN8uMQ9

Czy to jest dobrze podłączone?

Mam termometr laserowy taki z Ali kiedyś zamówiłem i jak traktor pracował na pełnych obrotach około 2-3 min zmierzyłem temperaturę przewodów i wyszło: około 50*C. Mierzył ktoś kiedyś? Zmierzę też po wymianie przewodów.

Obrazek

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

: 21 lip 2020, 22:18
autor: lewan24pl
Ja też poprawiałem podłączenie rozdzielacza bo był źle podłączony ale to też trochę mojej winy bo do końca nie wdrożyłem się w temat
I ten wolny spływ to zajebiście ten przewód jest poprowadzony :shock:
Sorry że to napisze ale dla mnie ci sprzedający to robią na sztukę w sumie pracownicy
Zero składu lady aby działało

A z prawidłowym podłączeniem to musisz popatrzeć po wężach jak idą z pod spodu od tej złączki do pierwszego rozdzielacza

Zajrzyj tu będziesz miał schemat prawidłowego podłączenia

https://malytraktor.pl/forum/viewto ... 6&start=20

I chociaż dobrze że ten wolny spływ zrobili u ciebie
Bo ja sam o tym nie wiedziałem dopiero tu na forum od kolegów się dowiedziałem co i jak podłączyć

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

: 21 lip 2020, 22:27
autor: k_sit
Tur do poprawy wpięcie przewodów , tylni jest lepiej ogarnięty i prawidłowe wpięcia. Co do przekroju to trudno ocenić.

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

: 22 lip 2020, 19:58
autor: Adrian
Sprawdziłem to złącze (którego zdjęcie wrzuciłem wcześniej, to nad bezpiecznikami) miernikiem i rzeczywiście podaje napięcie tylko na zapłonie i podczas pracy. U mnie lewy bolec to plus.

Pompa do przelewania paliwa to bardzo dobry pomysł :twisted:


Pod koniec pracy dzisiaj TUR odmówił posłuszeństwa i niestety puściła spoina :o


Według mnie to ewidentnie wina źle wykonanego połączenia, jutro zawiozę traktor do wykonawcy zobaczymy co powie. Trochę dziwne bo TUR-a mam na traktorze od max 100rh, a traktor nie jest używany tylko do wożenia materiału, nie wiecej jak połowa to praca z turem... :cry:

Co sądzicie o takim uszkodzeniu?

Ewidentnie traktor chce abym powększył swoją wiedzę praktyczną/użytkową, najpierw elektryka teraz spawanie :P

Dziękuję za linki do tematow, przejrze sobie wszystkie, a zajmę się tym jak tur będzie naprawiony, na pewno pojawi sie masa pytań.

Obrazek

Obrazek

Obrazek