Nie powstrzymałem się i sprawdziłem obroty czy da się wyższe dziwne bo po maksymalnym zwolnieniu śrubki ograniczającej maksymalne obroty wzrosły do 2650obr/min, wróciłem do ustawień fabrycznych i już nic nie grzebię z tym tematem. Faktycznie nie ma to sensu.
Sprawdzę jakie zasilanie i kiedy pojawia sie na tych bolcach.
Pojawiła się nadzieja z rozwiązaniem ciężko pracującej kierownicy, zazwyczaj nasila sie gdy traktor już trochę popracuje.
W traktomix zakładałem tylny rozdzielacz, teraz niedawno TUR-a w Zampol.
Przewody do TUR-a chyba dobre, ale nypel ma średnice jakiś 8mm
wystarczy? Jutro postaram się pomierzyć suwmiarką.
Co do tylnego rozdzielacza to już po wątkach na forum wiem, że lipa. Za wąskie i nie ma też żadnego zaworu zwrotnego nigdzie, gdzie go powinienem dać?
W linku filmik jak wygląda połączenie:
https://photos.app.goo.gl/DtQD4pDw13qvQqBM9
Tutaj zbliżenie na tylny rozdzielacz:
https://photos.app.goo.gl/Dggd7sxFXFvN8uMQ9
Czy to jest dobrze podłączone?
Mam termometr laserowy taki z Ali kiedyś zamówiłem i jak traktor pracował na pełnych obrotach około 2-3 min zmierzyłem temperaturę przewodów i wyszło: około 50*C. Mierzył ktoś kiedyś? Zmierzę też po wymianie przewodów.