ładowacz czołowy-kubota gl33
: 18 maja 2020, 15:48
Witajcie, w temacie będę przedstawiał budowę ładowacza czołowego do kuboty gl33.
Troche informacji technicznych;
Ramiona wykonane z stali 4mm gat s335 (ramiona wykonane z dwóch polówek)
siłowniki CJ2F 40/22/630 U25 (średnica tłoczyska 22mm, skok 630mm)
sterowane rozdzielaczem na cewkach 2 lub 3 sekcyjnych (jeszcze się waham nad krokodylem)
łyżka będzie wykonana z blachy 3mm+ użebrowanie wewnątrz+lemiesz z stali hardox lub sprężynowej.
wszystkie wzmocnienia otworów jak i wzmocnienia konstrukcyjne i wieżyczki wykonane z stali s335 6mm
Jak widać w ciągniku już był TUR, więc postanowiłem że wykorzystam jego ramę do swojego ładowacza, ale z czasem stwierdzam że trzeba było robić mocowanie od początku i było by znacznie łatwiej.
Sworznie jak i tuleje wykonane z stali c45, połączenia ruchome osiowo dodatkowo tulejowane tulejami PAP-w przypadku zastosowania tulei smarowanie będzie poprzez sworzeń.
kilka zdjęć;
jak widać po zmontowaniu okazało się że ramie jest za wysoko w stosunku do gruntu, niestety wkradł się błąd poczas projektowania ciągnika przez co zostały przyjęte złe wymiary-ale da się naprawić więc nie ma żle
Jeśli będzie zainteresowanie to będę wrzucał postępy z pracy, choć to projekt długo terminowy.
Troche informacji technicznych;
Ramiona wykonane z stali 4mm gat s335 (ramiona wykonane z dwóch polówek)
siłowniki CJ2F 40/22/630 U25 (średnica tłoczyska 22mm, skok 630mm)
sterowane rozdzielaczem na cewkach 2 lub 3 sekcyjnych (jeszcze się waham nad krokodylem)
łyżka będzie wykonana z blachy 3mm+ użebrowanie wewnątrz+lemiesz z stali hardox lub sprężynowej.
wszystkie wzmocnienia otworów jak i wzmocnienia konstrukcyjne i wieżyczki wykonane z stali s335 6mm
Jak widać w ciągniku już był TUR, więc postanowiłem że wykorzystam jego ramę do swojego ładowacza, ale z czasem stwierdzam że trzeba było robić mocowanie od początku i było by znacznie łatwiej.
Sworznie jak i tuleje wykonane z stali c45, połączenia ruchome osiowo dodatkowo tulejowane tulejami PAP-w przypadku zastosowania tulei smarowanie będzie poprzez sworzeń.
kilka zdjęć;
jak widać po zmontowaniu okazało się że ramie jest za wysoko w stosunku do gruntu, niestety wkradł się błąd poczas projektowania ciągnika przez co zostały przyjęte złe wymiary-ale da się naprawić więc nie ma żle
Jeśli będzie zainteresowanie to będę wrzucał postępy z pracy, choć to projekt długo terminowy.