Patryk radzisz rozbierać bez pomiaru ciśnienia? A co jeśli tylko czujnik padł? Krótkie przykopcenia przy zmianie obciążenia mogą występować ale tu kopcenie na kolor czarny, jeśli niebieski to bierze olej. Olej po zmianie w dieslu jest czarny zaraz po wymianie, ale jak wymienisz raz w roku to nie zaszkodzi. I jak wyżej, kup w rolniczym manometr, który podłączasz pod czujnik oleju i wtedy będziesz wiedział sporo więcej. Koszt 100-150zł.Ja bym zwalił miskę i smoka podejrzal.
Suzue 1803D kontrolka ciśnienia oleju zapala się
Re: Suzue 1803D kontrolka ciśnienia oleju zapala się
Patryk
Branson 4020
Re: Suzue 1803D kontrolka ciśnienia oleju zapala się
Jam tylko amator i to tylko moje zdanie. Natomiast Z tym że olej jest czarny zaraz po wymianie się nie zgodzę. Ja od dłuższego czasu plukam przy wymianie (i trzeba dobrze pojeździć zanim sciemnieje) a miskę zrzucilem u siebie profilaktycznie po zakupie i nikt mi nie powie że stamtąd wszystko spływa bo takiej ala galaretki było od cholery i wychodzę z założenia że to też może być winowajca.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 31 paź 2018, 16:13
Re: Suzue 1803D kontrolka ciśnienia oleju zapala się
A czym Patryk robisz to płukanie? Żeby nie wypłukać za dużo i nie rozszczelnić za bardzo. Dym zdecydowanie czarny pod obciążeniem, ale to nawet nowe audi zadymi jak mu przydusisz. Dzisiaj pożyczę manometr, ale faktycznie może być tam galaretka.
k_sit a z tym ciśnieniem, to nie powinno być o jedno miejsce w prawo? (15kPa)
A może zmienić olej na np. 15w50 lub 60?
k_sit a z tym ciśnieniem, to nie powinno być o jedno miejsce w prawo? (15kPa)
A może zmienić olej na np. 15w50 lub 60?
Re: Suzue 1803D kontrolka ciśnienia oleju zapala się
Liqui moly to było, w oplu to stosowalem i stosowac bede i do Suzue też to wlalem ale to masz wlać odpalić na 10 minut i zlac wymieszane z olejem co przy twoim braku ciśnienia może nie wyjść na plus....w moim był naprawdę syf. Posłuchaj kolegów tych bardziej doświadczonych w kwestii manometru bo to dużo wyjaśnia. Ja osobiście nie mam jakiś oporów co do rozkręcania może trochę zboczony w tej kwestii jestem ale sama ciekawość bierze tu nadmna górę hehe
Re: Suzue 1803D kontrolka ciśnienia oleju zapala się
Tu masz trochę o olejach co i jak oznaczeniach
(50-60) to na podwyższone warunki atmosferyczne
http://www.autosalwator.pl/article,1,9.html
(50-60) to na podwyższone warunki atmosferyczne
http://www.autosalwator.pl/article,1,9.html
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki
Re: Suzue 1803D kontrolka ciśnienia oleju zapala się
Chłopie to nie C330. Zalej 10W40 i będzie git. I pamiętaj to nie olej uszczelnia silnik tylko uszczelki. Na temat płukanek mam swoje zdanie i tu niestety negatywne. Skoro lejesz dobry olej to on ma zapewnić czystość w silniku a nie płukanki. Odnośnie ciśnienia, 15kpa to możesz na cylindrach mieć a nie oleju. W C360 mam 5 na zimnym 4 na rozgrzanym, tu raczej będzie w podobnych okolicach.k_sit a z tym ciśnieniem, to nie powinno być o jedno miejsce w prawo? (15kPa)
A może zmienić olej na np. 15w50 lub 60?
Branson 4020
Re: Suzue 1803D kontrolka ciśnienia oleju zapala się
Poprawiłem chodziło mi kG/cm2 a komórka zamieniła kPa
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 31 paź 2018, 16:13
Re: Suzue 1803D kontrolka ciśnienia oleju zapala się
No to nawet 150kPa, czyli półtorej atmosfery. Tak myślałem, że jest coś nie tak.
Re: Suzue 1803D kontrolka ciśnienia oleju zapala się
Ja już bym srubeczki odkrecał.... obadaj tego smoka popatrz jak tu kolega mówił na olej czy nie ma opilkow, możesz sobie na panewki luknac. Ja osobiście wolę najpierw sam zerknąć niż w ciemno cokolwiek na warsztat oddawać....
Re: Suzue 1803D kontrolka ciśnienia oleju zapala się
Ja osobiście też bym pierw zmierzył ciśnienie i wtedy wiesz gdzie szukać bo to najprostszy sposób sprawdzenia bo może czujnik się zepsuł i o świeci a tak wkrecisz baromatr czy jak to zwał i zobaczysz co i pokaże
A jak nic albo za mało to wtedy dopiero lecisz po kolei bo rozbierzesz i okaże się to czujnik był to się lekko wku......
A tak zacznij od sprawdzenia ciśnienia i wtedy jak okaże się że to nie to zdejmni miskę i szukaj dalej może być że się przytkał smok, pąpa olejowa do wymiany albo remont silnika cię będzie czekać
A jak nic albo za mało to wtedy dopiero lecisz po kolei bo rozbierzesz i okaże się to czujnik był to się lekko wku......
A tak zacznij od sprawdzenia ciśnienia i wtedy jak okaże się że to nie to zdejmni miskę i szukaj dalej może być że się przytkał smok, pąpa olejowa do wymiany albo remont silnika cię będzie czekać
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki