TZ4k14
Re: TZ4k14
Mój silnik jest w dobrym stanie. Na razie działam na seryjnym i jest w miare OK. Meczy mnie głośność tego sprzętu. Używam go tylko do koszenia. Mam juz prawie wykonany projekt flanszy do silnika isuzu, wiec może na jesień zmienie silnik. Jak bedzie żle to spowrotem powedruje stary silnik
Re: TZ4k14
Gdyby ktoś potrzebował flansze do połączenia silnika 1,7d isuzu i skrzyni TZ to proszę. Pozdrowienia dla Pana który nie chciał się podzielić rysunkiem flanszy i chciał wyciągnąć za rysunki 500 zł.
Zainteresowanym mogę wysłać gotowe do wypalenia, grubość flanszy po 6mm, razem 12mm. W ostateczności mogę wypalić po kosztach stali i wypalania.

Zainteresowanym mogę wysłać gotowe do wypalenia, grubość flanszy po 6mm, razem 12mm. W ostateczności mogę wypalić po kosztach stali i wypalania.
Re: TZ4k14
Za tą pomoc i ofertę dla Kolegów ==pełen szacun cugi253 

Mitsubishi Mte1800-kabina, Yanmar F155, 2x pług hydr.do śniegu, kosiarka GEO120, glebka100, RNZ i Kos do piasku, 2x przyczepka mała, 2x Stiga Park
Re: TZ4k14
Masz je wystawione ja jakim alle.. lu ol... chyba. Cena dobra, jakbym coś takiego robił to bym łykał. Teraz już mam na chodzie więc póki co mi nie potrzebne. Widzę że Ci też skrzynia z wodzików cieknie.
Re: TZ4k14
No tak mam na olx. myślę ze bardzo dobrej cenie. Skrzynia cieknie wszędzie, najbardziej chyba z wałka sprzęgłowego. Skrzynia zostanie rozebrana i wymienione beda uszczelnienia i uszczelki. Wykonam przy okazji zdjęcia dla potomnych, jak znajdę jeszcze inne foto z przeróbki to dodam. Głównie opieram swoja przeróbke o wiedze kolegi toku74 

Re: TZ4k14


podkładka pod łożysko wstawione w otwór koła zamachowego, otwór w kole zamachowym ma głębokość 15mm, łożysko o oznaczeniu 63002, oryginalny wałek sprzęgłowy po założeniu flanszy wchodzi w łożysko na głębokość 6mm. Można odciąć od skrzyni 3 mm rant i wtedy będzie o te 3 mm głębiej- ja zostawiłem, podkładka na zdjęciu ma 2,5mm grubości, ale założyłem jednak o grubości 5,5mm, wtedy łożysko wystaje poza obrys flanszy o 4mm, co przy wystawaniu wałka ok. 6mm poza obrys flanszy skrzyni daje 10-cio milimetrowe podparcie wałka sprzęgłowego w łożysku

tak to wygląda po osadzeniu łożyska w otworze koła zamachowego



kostka- uchwyt łożyska oporowego przed przeróbka



pokrywa wałka sprzęgłowego z przedłużona tulejka prowadzącą o 15mm prawie skończona, maksymalnie można ja przedłużyć o 20mm


kostka łożyska oporowego z przedłużoną tulejka o 20mm wraz ze skończoną pokrywą wałka sprzęgłowego



oryginalne łożysko oporowe wraz z kostka od opla , kostka służy tutaj jako dystans





tak wygląda po założeniu silnika, gabarytami silnik idealnie pasuje do TZ

Ostatnio zmieniony 28 wrz 2016, 19:50 przez cugi253, łącznie zmieniany 6 razy.
Re: TZ4k14
Cenę masz bardzo dobrą. To chyba nie z wałka cieknie, a jednak z wodzików. Stały problem w tym rozwiązaniu, ale gdzieś na ruskich stronach widziałem jak to rozwiązali. Trzeba niestety do tego rozebrać skrzynię. Jak moja padnie /a chyba jakieś łożysko mi się psuje/ to będę kombinował. Narazie nie mam chęci tego rozbierać, bo za dużo z tym roboty. Zwłaszcza z turem.
Re: TZ4k14
mówiąc wodziki, mówisz o tych 3 wałkach na wałkiem sprzęgłowym?? Jeśli nie pracują one osiowo a tylko obrotowo, to może można by wytoczyć kopułki i dospawać do obudowy- to jest żeliwo czy staliwo??
Re: TZ4k14
Tak, z wodzików. Włącz bieg tak aby wodzik się wysunął i zrozumiesz dlaczego cieknie. Żeliwo, nie przyspawasz. Widziałem jak koleś miał przykręcony kawał nawierconego pręta kwadratowego- uszczelniło.