Wspomaganie układu kierowniczego
Regulamin forum
Modyfikacje które mogą być adoptowane do różnych modeli traktroków.
Modyfikacje które mogą być adoptowane do różnych modeli traktroków.
Re: Wspomaganie układu kierowniczego
Zakładał ktoś elektryczne np od Scenika 2 jak pisze kolega w 2 poscie? Ktoś to testował?
Yanmar F7 forte, Kubota KR850
Re: Wspomaganie układu kierowniczego
Zaleta to prostota montażu, dostępność i cena, w C 330 podłączałem kilkanaście ogólnie dobrze się sprawdzają , kilka padło, powodem nieznana przeszłość i wilgoć. W małym traktorku problemem może być brak miejsca do zamontowania dość dużego elementu.
Re: Wspomaganie układu kierowniczego
Jakie przekładnie testowałeś tylko od Scenika? Jak podłączyles elektrykę?
Przymierzam się do montażu u siebie w F7 Właśnie problemem może być mało miejsca Dlatego myślałem od Punto 2 czy innego mniejszego auta może jakiejś małej Toyoty bo uchodzą za bezawaryjne ale mają tą funkcję wzmocnienia sily przy manewrowaniu na parkingu nie wiem co z elektryką czy będzie działać bez komputera Pojadę na jakiś złomowiec coś poszukać Jednak właśnie zastanawiam się nad podłączeniem elektryki i obejściem podłączenia z komputerem
Przymierzam się do montażu u siebie w F7 Właśnie problemem może być mało miejsca Dlatego myślałem od Punto 2 czy innego mniejszego auta może jakiejś małej Toyoty bo uchodzą za bezawaryjne ale mają tą funkcję wzmocnienia sily przy manewrowaniu na parkingu nie wiem co z elektryką czy będzie działać bez komputera Pojadę na jakiś złomowiec coś poszukać Jednak właśnie zastanawiam się nad podłączeniem elektryki i obejściem podłączenia z komputerem
Yanmar F7 forte, Kubota KR850
Re: Wspomaganie układu kierowniczego
Przekładnia Scenic/megane ma tą zaletę w porównaniu z innymi że do pracy nie potrzebuje linii CAN więc może pracować bez "komputera" , sterownik i potrzebne czujniki są zamontowane we wspólnej obudowie, całe podłączenie "elektryki" to 3 kabelki dwa grube (6-10mmkw.) do zasilania i jeden cienki do zainicjowania działania ( + po stacyjce).