Sam zaczep jest demontowalny. Można wyciągać pracując maszynami na wom.
Dodatkowe foto dla jasności:
https://photos.app.goo.gl/CZn8ByNwM4tEBjSM8
Sam zaczep jest demontowalny. Można wyciągać pracując maszynami na wom.
Odnośnie tego cytatu i pozostałych które opisują jak wykorzystać funkcję fabryczną kuboty jeżeli chodzi o kiprowanie poprzez włączenie się do hydrauliki tuza.k_sit pisze: ↑02 maja 2018, 16:17 Chyba tylko teoria skoro tyle jest wyjaśnione . Jak by podpiął siłownik to może by zrozumiał to zastosowanie które jest u niego. Tłumaczyłem że to samą dźwignią co tuz w traktorze . Jak podepnie to siłownik mu się wysunie jak da dźwignie do góry a opadnie jak da w dół pod własnym ciężarem. Czy to takie skomplikowane ?. Jeżeli nie masz siłownik odkręć szybkozłączkę i podstaw bańkę,przełącz dźwignią do góry i popłynie olej. To proste jest .
Niestety mogłem się mylić co do działania tego bajeru ,wyjście owszem dorobiłem ale nigdy nie dane mi było z niego skorzystać .jarced pisze: ↑30 cze 2020, 22:23 Ok mam. Obejrzałem zalinkowany wcześniej film i tam piotrbpm (https://www.youtube.com/watch?v=7UllYqW ... u.be&t=533) blokuje hydraulikę tuza pokętłem. Ok. Zablokuje opadanie w dół (podnoszenia tuza do góry to nie blokuje). Więc mając tuza w górze z zablokowanym tym pokrętłem a na dolnym zaczepie podpięta przyczepa tak. Więc ma to w sumie sens. Ale zrobiłem próbę. Odkręciłem tak jak któryś kolega wspomniał wcześniej lecz olej nie leci jak to się miało dziać. Więc zrobię jeszcze inaczej. Czyli tak jak zaleca większość (https://www.youtube.com/watch?v=VGcAUmLg7Xg) ale inaczej (tu wstawię link do foto).