Yanmar AF220s
- marekspectra
- Posty: 2579
- Rejestracja: 31 sty 2013, 17:16
- Lokalizacja: Beskid Niski (Podkarpacie)
Re: Yanmar AF220s
Byłoby dużo łatwiej (mi) jakby to była Kubota
Nie znam Yanmara, nie wiem jak rozwiązane jest wspomaganie. Obstawiałbym że to ten sam olej jak w skrzyni. Skoro inny kolor, to musi mieć odrebny zbiornik i pompę, lub dodatkowe wyjscie i wejscie na pompie hydrauliki. Jedynie co mi przychodzi do głowy to albo obfocenie lub zrobienie filmu z kolumną kierownicy i przewodami - gdzie wchodzą, wychodzą itp
aaa....
doczytałem wczesniejsze posty...
Na ostatniej fotce widze dwie pompy zasilane z jednej magistrali. Jedna jest od hydrauliki zwenetrzej druga od wspomagania. By mieć pewność idz za przewodami, tymi od dołu i zobacz gdzie wchodzą. W tym rozwiazaniu masz ten sam olej w hydraulice i w wspomaganiu.
Po długotrwałej pracy nie zauważyłeś czy układ kierowniczy nie chodzi jakby ciężej?
Nie znam Yanmara, nie wiem jak rozwiązane jest wspomaganie. Obstawiałbym że to ten sam olej jak w skrzyni. Skoro inny kolor, to musi mieć odrebny zbiornik i pompę, lub dodatkowe wyjscie i wejscie na pompie hydrauliki. Jedynie co mi przychodzi do głowy to albo obfocenie lub zrobienie filmu z kolumną kierownicy i przewodami - gdzie wchodzą, wychodzą itp
aaa....
doczytałem wczesniejsze posty...
Na ostatniej fotce widze dwie pompy zasilane z jednej magistrali. Jedna jest od hydrauliki zwenetrzej druga od wspomagania. By mieć pewność idz za przewodami, tymi od dołu i zobacz gdzie wchodzą. W tym rozwiazaniu masz ten sam olej w hydraulice i w wspomaganiu.
Po długotrwałej pracy nie zauważyłeś czy układ kierowniczy nie chodzi jakby ciężej?
KubotaL22 BF300 kuhnGMD33 EFG145 glebaRS1351 pług2skib sadzarka kopaczka i inne
Re: Yanmar AF220s
jutro jeszcze sprawdzę, ale lewy dolny przewód idzie do kolumny kierownicy, a prawy idzie do rozdzielacza od hydrauliki TUR'a,
Tak na marginesie przy odbiorze wyjęczałem wymianę oringa "poziomego" tam gdzie widać te usmarkane łebki śrub przy lewym przewodzie, a teraz widać , że olej idzie skądś wyżej
Re: Yanmar AF220s
[youtube]http://s307.photobucket.com/user/Miecho ... j.jpg.html [/youtube]
no będziesz miał problem bo do kolumny masz doprowadzone dwa przewody hydrauliczne czyli w środku masz ala rozdzielacz zawór którym steruje wspomaganiem i z niego na bak się leje i coś jest uszkodzone bo jest spore ciśnienie robocze a tu cała zarzygana kolumna olejem wspomagania ,powiem tak Hu... z taką firmą że taką partaninę odpierdolili i odpierdalają .życzę znalezienia dobrego fachowca co ci pomoże w naprawie.
no będziesz miał problem bo do kolumny masz doprowadzone dwa przewody hydrauliczne czyli w środku masz ala rozdzielacz zawór którym steruje wspomaganiem i z niego na bak się leje i coś jest uszkodzone bo jest spore ciśnienie robocze a tu cała zarzygana kolumna olejem wspomagania ,powiem tak Hu... z taką firmą że taką partaninę odpierdolili i odpierdalają .życzę znalezienia dobrego fachowca co ci pomoże w naprawie.
Re: Yanmar AF220s
Obie pompy korzystają z tego samego oleju ,to widać na zdjęciu że doprowadzenie oleju rozdzielane jest dla obu pomp to że z kierownicy cieknie ciemny oznacza że całą kolumna jest zasyfiona .
Tak to musi być jakieś serwo ,zdumiewa mnie pewna rzecz jakim przewodem jest ten olej doprowadzany do wspomagania .Taki zwykły przewód i tylko zacisk ,czyli jakie małe musi być tam ciśnienie ?
Tak to musi być jakieś serwo ,zdumiewa mnie pewna rzecz jakim przewodem jest ten olej doprowadzany do wspomagania .Taki zwykły przewód i tylko zacisk ,czyli jakie małe musi być tam ciśnienie ?
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
- marekspectra
- Posty: 2579
- Rejestracja: 31 sty 2013, 17:16
- Lokalizacja: Beskid Niski (Podkarpacie)
Re: Yanmar AF220s
Na to samo zwróciłem uwagę... gniazdo pod pompą jest typowe - cisnieniowe, a przewód z niego miekki z opaską na śrubę? tu powinna być stalowa rurka... w kazdym razie wszystkie traktorki jakie widziałem miały stalowe Jak już bedziesz w trakcie rozbierania kolumny, odkreć tą opaskę i zdejmij tego węża - zobaczymy czy koncówka jest karbowana - jesli tak - to oryginał, jesli jednak nie , i jest to tylko zwykła ucieta rurka... Ale nie uprzedzajmy faktów... oczywiscie fotki prosimy.
KubotaL22 BF300 kuhnGMD33 EFG145 glebaRS1351 pług2skib sadzarka kopaczka i inne
- marekspectra
- Posty: 2579
- Rejestracja: 31 sty 2013, 17:16
- Lokalizacja: Beskid Niski (Podkarpacie)
Re: Yanmar AF220s
Tak, jaki pomysł przyświecałby japonczykom by w ten sposób połączyć pompę z przekładnią... wąż, rurka, wąż... ech..
Wyciek z pod napędu pomp... na fotce ślady czerwonego silikonu na łaczeniu:
Wyciek z pod napędu pomp... na fotce ślady czerwonego silikonu na łaczeniu:
KubotaL22 BF300 kuhnGMD33 EFG145 glebaRS1351 pług2skib sadzarka kopaczka i inne
Re: Yanmar AF220s
Ja bym traktorek oddał i uzasadnił że nie spełnia moich oczekiwań ,ma wiele wad które nawet nie raczyli usunąć .Zwrot za traktor lub jakiś inny w podobnej cenie
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
Re: Yanmar AF220s
Byłem dzisiaj na serwisie.
Wymienili mi uszczelniacz wspomagania, uszczelkę silnik-pompa wspomagania, linkę obrotomierza i żarówki - wszystko w ramach gwarancji.
Siedziałem cały dzień w warsztacie z mechanikiem, który szykował wcześniej ten traktor - trułem o każdą śrubkę, kabelek itp, cud że mnie nie wywalił.
Obejrzałem także kilka podobnych modeli na placu F200, AF16...
To jest oryginalna konstrukcja pompa-rurka elastyczna-rurka metalowa-rurka elastyczna-rurka metalowa:
Sprawdzałem z elektrykiem, wszystko ładnie się ładuje, kontrolka ładowania świeci się gdy jest ładowanie, a nie jak go brak, taka cała seria, mogę wymienić ale to koszt.
Pozostał nierozwiązany problem świec żarowych, nadal mam osobny stycznik.
Czerwony uszczelniacz widoczny na pompie hydrauliki i pod silnikiem nie są z BOSS'a, używają innego czarnego. Jest oryginalny w tym sensie, że tak przyjechał, ale czy to fabrycznym czy po jakimś japońskim mechaniku to on nie wie.
Wymienili mi uszczelniacz wspomagania, uszczelkę silnik-pompa wspomagania, linkę obrotomierza i żarówki - wszystko w ramach gwarancji.
Siedziałem cały dzień w warsztacie z mechanikiem, który szykował wcześniej ten traktor - trułem o każdą śrubkę, kabelek itp, cud że mnie nie wywalił.
Obejrzałem także kilka podobnych modeli na placu F200, AF16...
To jest oryginalna konstrukcja pompa-rurka elastyczna-rurka metalowa-rurka elastyczna-rurka metalowa:
Sprawdzałem z elektrykiem, wszystko ładnie się ładuje, kontrolka ładowania świeci się gdy jest ładowanie, a nie jak go brak, taka cała seria, mogę wymienić ale to koszt.
Pozostał nierozwiązany problem świec żarowych, nadal mam osobny stycznik.
Czerwony uszczelniacz widoczny na pompie hydrauliki i pod silnikiem nie są z BOSS'a, używają innego czarnego. Jest oryginalny w tym sensie, że tak przyjechał, ale czy to fabrycznym czy po jakimś japońskim mechaniku to on nie wie.
Re: Yanmar AF220s
Dlaczego na początku gasła po uruchomieniu "Kit Banału ". Walnięty układ regulatora . To samo z świecami żarowymi albo nie mają części i zbywają że tak musi być lub nie mają bladego pojęcia .piotrbpm pisze:Sprawdzałem z elektrykiem, wszystko ładnie się ładuje, kontrolka ładowania świeci się gdy jest ładowanie, a nie jak go brak, taka cała seria, mogę wymienić ale to koszt.
Pozostał nierozwiązany problem świec żarowych, nadal mam osobny stycznik.