Yanmar F17D
: 04 maja 2017, 22:28
Nowy temat rozpocznę od paska klinowego.
W tym ciągniczku wymiana paska klinowego nie przysparza żadnych kłopotów. Nie trzeba nic demontować. Wystarczy na prądnicy (dynamo) poluzować dwie nakrętki:
13mm -dolna śruba mocująca
12mm- śruba napinacza.
Po zdjęciu starego paska z kół pasowych pozostaje jeszcze zsunięcie paska po skrzydłach wentylatora i wszystko.
Stary pasek w opłakanym stanie
Szukałem w necie paska coś ala oryginał, ale ceny mnie powaliły na glebę.
Kupiłem sobie nowy pasek za 8 złotych (Kleberg 925mm) i wszystko hula!
W tym ciągniczku wymiana paska klinowego nie przysparza żadnych kłopotów. Nie trzeba nic demontować. Wystarczy na prądnicy (dynamo) poluzować dwie nakrętki:
13mm -dolna śruba mocująca
12mm- śruba napinacza.
Po zdjęciu starego paska z kół pasowych pozostaje jeszcze zsunięcie paska po skrzydłach wentylatora i wszystko.
Stary pasek w opłakanym stanie
Szukałem w necie paska coś ala oryginał, ale ceny mnie powaliły na glebę.
Kupiłem sobie nowy pasek za 8 złotych (Kleberg 925mm) i wszystko hula!