Iseki 1610 TS Odpalanie

TadeuszB
Posty: 852
Rejestracja: 13 maja 2018, 14:06
Lokalizacja: Siedlce, Mazowieckie

Re: Iseki 1610 TS Odpalanie

Post autor: TadeuszB » 12 lis 2019, 16:03

A może regulacja zaworów nie dokładna.

zulkis
Posty: 7
Rejestracja: 07 lut 2019, 22:39

Re: Iseki 1610 TS Odpalanie

Post autor: zulkis » 15 lis 2019, 16:18

Po dluszych poszukiwaniach znalazlem jak ustawic kat wtrysku okazalo sie ze znaki sa na zebatkach od rozrzadu

Timing
The injection pump should be correctly timed when installed with the “Z” marks on the pump drive gear and the engine camshaft gear are aligned; and when the notches (scribe marks) on the pump housing and mounting flange are aligned.

Some engines may have an inspection hole in the front of the timing cover, so that timing marks may be checked without removing the timing cover.

https://drive.google.com/open?id=1NehW- ... pxe6mnrlzu

Adjusting Timing
If timing marks are suspected of being in accurate, or a new fuel injection pump is being installed, check the pump flow timing as follows:

1) Disconnect #1 fuel injection line from the pump.
2) Remove the delivery valve holder, spring and delivery valve.
3) Reinstalled the delivery valve holder.
4) Turn the engine crankshaft in the normal direction (clockwise from the front of the engine) to bring #1 piston up to TDC on the compression stroke while operating the manual primer pump.
5) Stop turning the crankshaft when fuel stops flowing from the #1 pump outlet (beginning of injection).
6) Check the position of the crankshaft pulley timing marks.
7) Beginning of injection should be 18° BTDC.

https://drive.google.com/open?id=1kgFTK ... 0h3Mmg4AZm

8) If timing is not correct, loosen the pump mounting bolts and turned the pump housing on the mounting flange to obtain the correct timing.
9) Scribe new alignment marks on the pump housing and the mounting flange, after proper timing is obtained.

Awatar użytkownika
marekspectra
Posty: 2574
Rejestracja: 31 sty 2013, 17:16
Lokalizacja: Beskid Niski (Podkarpacie)

Re: Iseki 1610 TS Odpalanie

Post autor: marekspectra » 15 lis 2019, 21:27

Dzieki za linka ! Ktoś na pewno skorzysta. Dobra robota.
KubotaL22 BF300 kuhnGMD33 EFG145 glebaRS1351 pług2skib sadzarka kopaczka i inne

Awatar użytkownika
k_sit
Posty: 1757
Rejestracja: 29 sty 2014, 20:16
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: Iseki 1610 TS Odpalanie

Post autor: k_sit » 15 lis 2019, 22:21

Ale oprócz znaków na rozrządzie powinny być na kole zamachowym lub pasowym . Nie ustawisz silnika na jednym znaku bo jest przełożenie 2:1 względem wału korbowego a pompy czy rozrządu . W andorii S400 trzeba wykonać ok 26 pełnych obrotów by zgrać znaki . Daj znać jak poszło lub nagraj film.

zulkis
Posty: 7
Rejestracja: 07 lut 2019, 22:39

Re: Iseki 1610 TS Odpalanie

Post autor: zulkis » 19 lis 2019, 07:54

k_sit pisze: 15 lis 2019, 22:21 Ale oprócz znaków na rozrządzie powinny być na kole zamachowym lub pasowym . Nie ustawisz silnika na jednym znaku bo jest przełożenie 2:1 względem wału korbowego a pompy czy rozrządu . W andorii S400 trzeba wykonać ok 26 pełnych obrotów by zgrać znaki . Daj znać jak poszło lub nagraj film.
Były 3 znaki na kole pasowym GMP i 2 od tolerancja wtrysku bo najdalszy znajdował sie 18 stopni przed GMP ogólnie ciężko je zalwazyc. Ukryte za pompa hydrauliki . Musiałem odkręcić chłodnice. U mnie musiałem sporo przekręcić pompę kat wtrysku był opóźniony. Po regulacji i sprawdzeniu ciśnienia wtryskiwaczy widać różnice w odpaleniu. Na zimno kreci parę sekund i silnik chodzi. Dodaje instrukcje napraw bardzo szczegółowa do silników Isuzu (2aa1 2ab1 3aa1 3ab1)i part liste
https://drive.google.com/file/d/1gHWN-f ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1bnTHxT ... sp=sharing

ODPOWIEDZ