Kubota GL 277 Hi-Speed

kamil_rc
Posty: 130
Rejestracja: 01 kwie 2019, 22:09
Lokalizacja: Wadowice

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

Post autor: kamil_rc » 20 lip 2020, 10:08

około 2600, na wyższych już szkoda silnika a i tak nie pojedzie tyle. U mnie z kabina przy większych prędkościach jest już nie komfortowo, a co dopiero by było przy 30km/h... :)

Adrian
Posty: 45
Rejestracja: 02 lis 2017, 22:10

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

Post autor: Adrian » 20 lip 2020, 17:20

Jestem trochę zawiedziedziony ale cóż, moglem wczesniej sprawdzić :cry:

Korci mnie żeby zwiększyć dostępne obroty i spróbować ile pójdzie :mrgreen:

Pytanie na dziś do czego służy to złącze? Umieszczone jest nad bezpiecznikami, po lewej stronie kolumny kierowniczej.

Obrazek

lewan24pl
Posty: 1295
Rejestracja: 15 cze 2015, 21:42
Lokalizacja: UK

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

Post autor: lewan24pl » 20 lip 2020, 19:14

Może gniazdo pod lampkę roboczą w razie naprawy
Sprawdź miernikiem czy i kiedy jest napięcie
A z obrotami to lepiej nie kombinować u mnie więcej się wkręca ale i tak pracuje tylko do 2500 jak ma ciężej czy coś to zmniejszam przełożenie
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki

Sqda BBa
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2018, 22:53
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

Post autor: Sqda BBa » 21 lip 2020, 10:39

Widziałem w którymś katalogu że jest to gniazdo pod pompe do tankowania z karnistra ale zastosowań może być więcej.

Awatar użytkownika
piotrbpm
Posty: 1965
Rejestracja: 03 lut 2013, 12:02
Lokalizacja: Nałęczów

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

Post autor: piotrbpm » 21 lip 2020, 15:05

Sqda BBa pisze: 21 lip 2020, 10:39 Widziałem w którymś katalogu że jest to gniazdo pod pompe do tankowania z karnistra ale zastosowań może być więcej.
Trzeba założyć temat odnośnie tankowania :) bo chyba nikt nie śmiga na cpn tylko z karnistra leje (a lanie z karnistra to nie lada wyczyn żeby nie rozlać )
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F

lewan24pl
Posty: 1295
Rejestracja: 15 cze 2015, 21:42
Lokalizacja: UK

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

Post autor: lewan24pl » 21 lip 2020, 16:36

A no prawda pół na traktorku i pół w zbiorniku :lol: :lol: :lol:
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki

Adrian
Posty: 45
Rejestracja: 02 lis 2017, 22:10

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

Post autor: Adrian » 21 lip 2020, 21:37

Nie powstrzymałem się i sprawdziłem obroty czy da się wyższe dziwne bo po maksymalnym zwolnieniu śrubki ograniczającej maksymalne obroty wzrosły do 2650obr/min, wróciłem do ustawień fabrycznych i już nic nie grzebię z tym tematem. Faktycznie nie ma to sensu.

Sprawdzę jakie zasilanie i kiedy pojawia sie na tych bolcach.

Pojawiła się nadzieja z rozwiązaniem ciężko pracującej kierownicy, zazwyczaj nasila sie gdy traktor już trochę popracuje.

W traktomix zakładałem tylny rozdzielacz, teraz niedawno TUR-a w Zampol.
Przewody do TUR-a chyba dobre, ale nypel ma średnice jakiś 8mm wystarczy? Jutro postaram się pomierzyć suwmiarką.

Co do tylnego rozdzielacza to już po wątkach na forum wiem, że lipa. Za wąskie i nie ma też żadnego zaworu zwrotnego nigdzie, gdzie go powinienem dać?

W linku filmik jak wygląda połączenie:
https://photos.app.goo.gl/DtQD4pDw13qvQqBM9

Tutaj zbliżenie na tylny rozdzielacz:
https://photos.app.goo.gl/Dggd7sxFXFvN8uMQ9

Czy to jest dobrze podłączone?

Mam termometr laserowy taki z Ali kiedyś zamówiłem i jak traktor pracował na pełnych obrotach około 2-3 min zmierzyłem temperaturę przewodów i wyszło: około 50*C. Mierzył ktoś kiedyś? Zmierzę też po wymianie przewodów.

Obrazek

lewan24pl
Posty: 1295
Rejestracja: 15 cze 2015, 21:42
Lokalizacja: UK

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

Post autor: lewan24pl » 21 lip 2020, 22:18

Ja też poprawiałem podłączenie rozdzielacza bo był źle podłączony ale to też trochę mojej winy bo do końca nie wdrożyłem się w temat
I ten wolny spływ to zajebiście ten przewód jest poprowadzony :shock:
Sorry że to napisze ale dla mnie ci sprzedający to robią na sztukę w sumie pracownicy
Zero składu lady aby działało

A z prawidłowym podłączeniem to musisz popatrzeć po wężach jak idą z pod spodu od tej złączki do pierwszego rozdzielacza

Zajrzyj tu będziesz miał schemat prawidłowego podłączenia

https://www.malytraktor.pl/forum/viewto ... 6&start=20

I chociaż dobrze że ten wolny spływ zrobili u ciebie
Bo ja sam o tym nie wiedziałem dopiero tu na forum od kolegów się dowiedziałem co i jak podłączyć
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki

Awatar użytkownika
k_sit
Posty: 1757
Rejestracja: 29 sty 2014, 20:16
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

Post autor: k_sit » 21 lip 2020, 22:27

Tur do poprawy wpięcie przewodów , tylni jest lepiej ogarnięty i prawidłowe wpięcia. Co do przekroju to trudno ocenić.

Adrian
Posty: 45
Rejestracja: 02 lis 2017, 22:10

Re: Kubota GL 277 Hi-Speed

Post autor: Adrian » 22 lip 2020, 19:58

Sprawdziłem to złącze (którego zdjęcie wrzuciłem wcześniej, to nad bezpiecznikami) miernikiem i rzeczywiście podaje napięcie tylko na zapłonie i podczas pracy. U mnie lewy bolec to plus.

Pompa do przelewania paliwa to bardzo dobry pomysł :twisted:


Pod koniec pracy dzisiaj TUR odmówił posłuszeństwa i niestety puściła spoina :o


Według mnie to ewidentnie wina źle wykonanego połączenia, jutro zawiozę traktor do wykonawcy zobaczymy co powie. Trochę dziwne bo TUR-a mam na traktorze od max 100rh, a traktor nie jest używany tylko do wożenia materiału, nie wiecej jak połowa to praca z turem... :cry:

Co sądzicie o takim uszkodzeniu?

Ewidentnie traktor chce abym powększył swoją wiedzę praktyczną/użytkową, najpierw elektryka teraz spawanie :P

Dziękuję za linki do tematow, przejrze sobie wszystkie, a zajmę się tym jak tur będzie naprawiony, na pewno pojawi sie masa pytań.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ