Objawy

Maxymilianb2150hd
Posty: 12
Rejestracja: 02 paź 2019, 14:18

Objawy

Post autor: Maxymilianb2150hd » 15 gru 2019, 13:00

Rodacy :P :P :P .... W Kubocie b2150 trafiła mi się dziwna przypadłość, która na początku zdarzała się sporadycznie jednak teraz jest już na porządku dziennym.... Jadąc najczęściej pod górkę traktor zaczął słabnąć w pewnym momencie wydobywał się z niego odgłos jakby pracowal na dwa cylindry i gasł...po chwili postoju odpalał normalnie i działał już dobrze... Zacząłem od filtra paliwa.... Stary był w tragicznym stanie.... Poprawiła się praca lecz....teraz czyli po ok miesiącu...znów to samo...zabrałem się więc za czyszczenie zbiornika jeszcze raz węży aż do filtra ...niestety nic to nie dało gdy chodzi na wolnych obrotach jest super czy to na biegu jałowym czy pod obciazeniem...natomiast gdy wkręcę go na wysokie obroty popracuje ok 30s do minuty i znów spadają obroty odgłos jak z dwucylingrowej 30taki i gaśnie.... Postój ....znów odpale..znów minuta i znów to samo..... Dodam jeszcze że na początku zadymil tylko przy opalaniu teraz na wolnych obrotach już puszcza niebieski dymek.... Olej wymieniony ..nie pobiera stan cały czas ten sam....płyn chłodniczy też nie ubywa.... Cóż więc go trapi?????hmm.........???

TadeuszB
Posty: 852
Rejestracja: 13 maja 2018, 14:06
Lokalizacja: Siedlce, Mazowieckie

Re: Objawy

Post autor: TadeuszB » 15 gru 2019, 13:21

Może pompa daje nie dostateczne ciśnienie ?

Awatar użytkownika
k_sit
Posty: 1757
Rejestracja: 29 sty 2014, 20:16
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: Objawy

Post autor: k_sit » 15 gru 2019, 15:13

Po kolejnym razie filtr był czysty . Zmień paliwo i dobrze odpowietrz tym zaworkiem na pompie . Jeszcze może pompa zasilająca się zacięła i nie ma wydajności skoro była taka sytuacja.

Awatar użytkownika
RobFra
Posty: 528
Rejestracja: 31 maja 2014, 21:26
Lokalizacja: Białystok

Re: Objawy

Post autor: RobFra » 23 gru 2019, 20:46

Sprawdź przewody zasilające w paliwo na drożność i na spękanie. Jak słaba drożność (zaklejone, zabite syfem ze zbiornika) to nie idzie paliwo. Jak spękane to idzie lewe powietrze i po szmocy.
Miałem tak w Fiat 127, gaźnik. W 2 osoby jeździł bez problemu. Przy 4 osobach 700m i stawał, nie zapalał. Jak odstał to zapalał i kolejne 700m. Znalazłem stwardniały i pękający wężyk przy baku - przy 4 osobach bardziej się uginał i łapał lewe powietrze.
Była Suzue M1600. Jest Mitsubishi D1450.
Robert

ODPOWIEDZ