Re: Yanmar AF220s
: 12 mar 2015, 22:39
Byłoby dużo łatwiej (mi) jakby to była Kubota
Nie znam Yanmara, nie wiem jak rozwiązane jest wspomaganie. Obstawiałbym że to ten sam olej jak w skrzyni. Skoro inny kolor, to musi mieć odrebny zbiornik i pompę, lub dodatkowe wyjscie i wejscie na pompie hydrauliki. Jedynie co mi przychodzi do głowy to albo obfocenie lub zrobienie filmu z kolumną kierownicy i przewodami - gdzie wchodzą, wychodzą itp
aaa....
doczytałem wczesniejsze posty...
Na ostatniej fotce widze dwie pompy zasilane z jednej magistrali. Jedna jest od hydrauliki zwenetrzej druga od wspomagania. By mieć pewność idz za przewodami, tymi od dołu i zobacz gdzie wchodzą. W tym rozwiazaniu masz ten sam olej w hydraulice i w wspomaganiu.
Po długotrwałej pracy nie zauważyłeś czy układ kierowniczy nie chodzi jakby ciężej?
Nie znam Yanmara, nie wiem jak rozwiązane jest wspomaganie. Obstawiałbym że to ten sam olej jak w skrzyni. Skoro inny kolor, to musi mieć odrebny zbiornik i pompę, lub dodatkowe wyjscie i wejscie na pompie hydrauliki. Jedynie co mi przychodzi do głowy to albo obfocenie lub zrobienie filmu z kolumną kierownicy i przewodami - gdzie wchodzą, wychodzą itp
aaa....
doczytałem wczesniejsze posty...
Na ostatniej fotce widze dwie pompy zasilane z jednej magistrali. Jedna jest od hydrauliki zwenetrzej druga od wspomagania. By mieć pewność idz za przewodami, tymi od dołu i zobacz gdzie wchodzą. W tym rozwiazaniu masz ten sam olej w hydraulice i w wspomaganiu.
Po długotrwałej pracy nie zauważyłeś czy układ kierowniczy nie chodzi jakby ciężej?