Napędy
Re: Napędy
Usuń turbinę, zaślep kruciec na pompie, powrotu i zasilania olejem turbo, wyciągnij blachę z kolektora i masz zwykły diesel.
Re: Napędy
A świstak siedzi i zawija w sreberka. A dawka paliwa zostaje ta sama? Skoro fabryka dała turbo to dlaczego z niego nie korzystać.Usuń turbinę, zaślep kruciec na pompie, powrotu i zasilania olejem turbo, wyciągnij blachę z kolektora i masz zwykły diesel.
Branson 4020
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 25 mar 2019, 16:02
- Lokalizacja: Mińsk
Re: Napędy
Słuchajcie , czy Wam też tak lekko chodzi dźwignia zmiany biegów.
Robi e gruntowny remont i zastanawiam się czy tak ma być. Niby biegi wchodzą bez problemu ale dźwignię to można jednym paluszkiem majtnąć w lewo i w prawo.
Ciekaw jestem czy tak ten typ ma czy może coś wymaga poprawienia.
Pozdrawiam.
Robi e gruntowny remont i zastanawiam się czy tak ma być. Niby biegi wchodzą bez problemu ale dźwignię to można jednym paluszkiem majtnąć w lewo i w prawo.
Ciekaw jestem czy tak ten typ ma czy może coś wymaga poprawienia.
Pozdrawiam.
- wojtis1990
- Posty: 692
- Rejestracja: 15 sty 2017, 19:35
- Lokalizacja: Kraśnik
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 25 mar 2019, 16:02
- Lokalizacja: Mińsk
Re: Napędy
Rozumiem.
Biorąc pod uwagę samą budowę wodzików w skrzyni może tak być - żadnych sprężynek tam nie widziałem.
Trochę lipnie to wygląda ale sprzęt ma swoje lata.
Chyba dokręcę od góry rusztowanko i popodpinam jakieś sprężyny bo mi te luzy przeszkadzają.
A tak na marginesie - czym malujecie swoje ciągniki?
Zbieram opinie bo słyszałem róże opcje: chlorokauczuk, śnieżka na rdzę, utwardzana farba poliuretanowa i zastanawiam się nad wyborem.
Na razie działam z nowymi kołami, jak coś wydumam to wrzucę fotki.
Pozdrawiam.
Biorąc pod uwagę samą budowę wodzików w skrzyni może tak być - żadnych sprężynek tam nie widziałem.
Trochę lipnie to wygląda ale sprzęt ma swoje lata.
Chyba dokręcę od góry rusztowanko i popodpinam jakieś sprężyny bo mi te luzy przeszkadzają.
A tak na marginesie - czym malujecie swoje ciągniki?
Zbieram opinie bo słyszałem róże opcje: chlorokauczuk, śnieżka na rdzę, utwardzana farba poliuretanowa i zastanawiam się nad wyborem.
Na razie działam z nowymi kołami, jak coś wydumam to wrzucę fotki.
Pozdrawiam.
- wojtis1990
- Posty: 692
- Rejestracja: 15 sty 2017, 19:35
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: Napędy
Ja malowałem większość rzeczy chlorokauczukiem z Nobilesa. Trochę też pomalowałem farbą okrętową. Obie się trzymają do momentu kontaktu z gruzem, kamieniem, metalem, po prostu farba się rysuje i zdziera no ale to raczej normalne. Dla mnie malowanie to podstawa bo ładnie, schludnie wygląda i tak nie rdzewieje. Ojciec jak coś zrobi to zostawia gołe i po miesiącu wszystko jest zardzewiałe.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 25 mar 2019, 16:02
- Lokalizacja: Mińsk
Re: Napędy
"Stara Szkoła"
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 25 mar 2019, 16:02
- Lokalizacja: Mińsk
Re: Napędy
Cześć.
Czy na ściągnięcie bębnów hamulcowych jest jakiś myk czy trzeba na chama próbować.
Pytam bo w moim pyrdku od lat nic nie było ruszane i wszystko trzeba było do tej pory siłowo a nie chcę sobie rozwalić czegoś.
Piasty dopiero dwutonowym siłownikiem zdjąłem a i tak każdą dwa dni musiałem namaczać.
Pozdrawiam.
Czy na ściągnięcie bębnów hamulcowych jest jakiś myk czy trzeba na chama próbować.
Pytam bo w moim pyrdku od lat nic nie było ruszane i wszystko trzeba było do tej pory siłowo a nie chcę sobie rozwalić czegoś.
Piasty dopiero dwutonowym siłownikiem zdjąłem a i tak każdą dwa dni musiałem namaczać.
Pozdrawiam.
- wojtis1990
- Posty: 692
- Rejestracja: 15 sty 2017, 19:35
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: Napędy
Tam trzeba sobie zrobić albo kupić odpowiedni ściągacz do bębnów i dobrze lać odrdzewiaczem, chyba był o tym temat na forum, na pewno jest gdzieś opis, chyba nawet w instrukcji obsługi. Gdzieś to kiedyś czytałem bo się przymierzałem do zmiany okładzin, ale jeszcze tego nie robiłem.