Kolego Fish, coś żle napisałem albo ty zrozumiałeś, Boss ostrzegał mnie żebym nie pomylił przewodów przy zastosowaniu szybkozłączek, trzeba je po prostu zaznaczyć i tyle. Zastosowanie szybkozłączek jest na bank OK!!!
Petra
Ps. mam pytanie - jak wstawić tekst w swój post, czyli zacytować wypowiedż poprzednika?
Fish, poszukaj jeszcze swojego rozdzielacza u lokalnego sprzedawcy a może się okazać że kupisz jeszcze taniej. Dostawca którego podałeś jest chyba najtańszy na allegro, ale ja znalazłem w swojej okolicy jeszcze lepszego sprzedawcę więc warto trochę popytać i potargować. Jak już pisałem ja muszę kupić trzy sekcyjny z jedną pływającą i znalazłem za 350,- zł. w agromie w Ostrowi Mazowickiej.
Zaraz po świętach biorę się za zakupy i muszę zgromadzić wszystkie potrzebne "szpargały"
Pozdro
Petra
No i dobrze pisałem jeszcze mało wiem
Do prawidłowego podłączenia rozdzielacza do naszych maluchów potrzeba jeszcze taki element
KOMPONENT TULEJA CIŚNIENIOWA ROZDZIELACZA P40
4678197977.png (81.5 KiB) Przejrzano 16443 razy
W nie których naszych traktorkach wykonać dodatkowy powrót oleju do skrzyni nie będzie taki prosty .
Takie małe foto (aby sprecyzować i dopełnić wiedzę o rozdzielaczach )
rozdzielacz tuleja wysokociśneiniowa.jpg (137.69 KiB) Przejrzano 16442 razy
Spływa za rozdzielaczem pracuję na niskim stosunkowo ciśnieniu w zależności od modelu około 50 barów czyli za mało jak dla siłownika w tylnym tuzie 3 pkt.
Dlatego aby prawidłowo wykorzystać i poprawnie podłączyć dodatkowy rozdzielacz posłużymy się wyjściem N czyli do pracy szeregowej rozdzielaczy .Wkręcamy tuleje ciśnieniową (taki przerośnięty nypel z oringiem ) i ciśnienie przekazujemy na drugi rozdzielacz
Marku okazuje się jednak że wyjście T w rozdzielaczu może pracować z małym ciśnieniem 50 barów więc nie nadaję się do napędu 2 rozdzielacza w naszych szkrabach .
Niestety kiedyś jak zaczynałem przygodę z traktorkami to sugerowałem się forum z USA a tam masowo podpinali tak rozdzielacze.Nie otrzymałem instrukcji z moim pierwszym rozdzielaczem więc podłaczyłem to tak jak widziałem u innych .
Tuleja kieruję wysokie ciśnienie na drugi rozdzielacz ,a spływ oleju przy niskim stosunkowo ciśnieniu wędruję przez T prosto do skrzyni biegów.Troszkę mi to np komplikuje sprawę ponieważ będę chciał zastosować rozdzielacz do swojego iseki tl3200f cdn
A rozdzielacze polecam kupować u sprzedawcy z allegro nick Agricola-PLUS ma dobre ceny i chyba wszystko do rozdzielaczy .
Nowością dla mnie jest np rozdzielacz z sekcją nurnikową super sprawa do kiprowania
Piotrze zajrzy do postu ładowacz marka 3 strona z 10 -07 opisałem tam Markowi rozdzielacz i sposób łączenia w jego przypadku . Dałem Ci namiary do mnie może wyjaśnię ci moje rysunki w razie niejasności . Temat jest wałkowany i trudno nie kiedy to zrozumieć z naszych interpretacji. Z Markiem przegadaliśmy ok 30 min na ten temat i tak wykonałem rysunki w celu z obrazowania tej rozmowy .
Ciekawą opcją jak dla mnie jest ten rozdzielacz z sekcją nurnikową z sekcji wychodzi jeden przewód w sam raz do kipru a drugi jest fabrycznie podpięty w środku ze spływem i zaślepiony .
W moim Iseki powoli ale robię sobie wieszaki hydrauliczne w ilości 2 szt oraz cięgło hydrauliczne .Koszmarnie niskiej jakości kupiłem wieszaki od c360 i żałuję bo się rozlatują już .Sam nie wiem jaki rozdzielacz dać bo potrzebuję :
3 sekcji do obsługi 3pkt w pełni regulowanego zawiesia
1 sekcji dodatkowej do obsługi tylnej (na może kiper do przyczepki itp) .
2 sekcji na przód bo może kiedyś się przyda coś jakiś pług itp .
wychodzi że potrzeba mi rozdzielacz 6 sekcyjny czyli kolos ,niby mieści się na błotniku itp.
Najpierw chciałem kupić 3 sekcyjny a potem dokupić drugi też 3 sekcyjny tylko te spływy lekki koszmar:)
Wyobrażacie sobie z rozdzielacz 6 sekcyjnego 12szt samych przewodów
Piotrze idzie to rozwiązać na 3 sekcyjnym i szybkozłączach chyba że chcesz sterować wszystkim na raz to nie. Jednak jak sterowałbyś max tylko 3 to podsunę ci proste i skuteczne rozstrzygnięcie sporu o olej. Oberży powoli i dokładnie podłączenia w moim Kubusiu,jak dołączyłem tura. Zastosowałem tam trójniki wpięte w obwód poszczególnych sekcji i szybkozłącza . Mam też zawór odcinający na jednej rurce ,która odłącza przedni tuz . Więc steruje sobie turem lub tuz przód oraz kipowaniem przyczepki.