toku74 pisze:Boczne burty otwierane? Jak tak to coś mi słabo to mocowanie przedniej wygląda. Te śrubki wkręcone w tą cienką blaszkę profilu aż się proszą o rozpierduchę. Żebyś przypadkiem tego co wieziesz na plecach u siebie nie znalazł przy hamowaniu.
I masz rację, bo na taki element konstrukcji trzeba zwrócić uwagę. Ale sprawy wyglądają trochę inaczej niż sie wydaje na pierwszy rzut oka.
Burty są otwierane, ale... otwierane i
ryglowane w taki sposób że u samej góry burt , bolec zacina sie w gnieździe spinając je ze sobą tak, że boczna burta musiałabybyć wydarta ze wszystkich swoich zawiasów by przednia burta pusciła ładunek do przodu. Oczywiscie istnieje szansa że rygiel wraz z zamkiem może być wydarty z burt. Ale skoro ciężarówka na której ta paka przeszła homologacje, rozwija powiedzmy 130km/h i naprawdę mocno hamuje nie dała im rady to mój traktorek rozpedzony do szalonych 19,5 km/h tez da radę
Ta blaszka profilu .... śruby fi 10 przechodzą na wylot profilu. Ten na dole ma 4 cm a ten na górze leży na płask i ma 8cm . Nie ma opcji .
Przyczepę robie dla siebie, dla swoich potrzeb przewozowych, czyli mniej wiecej wiem co bede woził. Do piachu, ziemi, korzeni itp nie potrzebuję mega mocnej cięzkiej paki. Do przewożenia betoniarki, pługa, bron, beczki na wodę itp.. mam podpatrzony u Ciebie ten świetny patent z wkręcanymi uchwytami. Więc takie ładunki chce zabezpieczać klinami i pasami.
Poza tym w srodek tego szergo profilu bedzie wkładany kolejny mniejszy profil do którego przymocowana jest przednia nadstawka.