Ogłoszenie testowe o nowościach. Więcej informacji wkrótce.
-
jarced
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 sie 2014, 20:47
Post
autor: jarced » 18 maja 2020, 07:51
skok 1,25 M14 i M12 L=40
-
lewan24pl
- Posty: 1295
- Rejestracja: 15 cze 2015, 21:42
- Lokalizacja: UK
Post
autor: lewan24pl » 23 maja 2020, 16:21
Naprawdę elegancki zaczep a dużo kosztował jeśli można wiedzieć
W końcu jak wymieniłem ten symering wałka to nigdy nie zwracałem uwagi czy cieknie czy nie ale pod długim czasie i już nie jednym koszeniu wygląda sucho z czego jestem zadowolony
Bo myślałem że może już bieżnia wałka gdzie warga uszczelniacza się styka jest wytarta i że wymiana nic nie pomoże a tu okazuje się jak na razie że jest ok
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki
-
jarced
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 sie 2014, 20:47
Post
autor: jarced » 30 cze 2020, 21:38
k_sit pisze: ↑02 maja 2018, 16:17
Chyba tylko teoria skoro tyle jest wyjaśnione . Jak by podpiął siłownik to może by zrozumiał to zastosowanie które jest u niego. Tłumaczyłem że to samą dźwignią co tuz w traktorze . Jak podepnie to siłownik mu się wysunie jak da dźwignie do góry a opadnie jak da w dół pod własnym ciężarem. Czy to takie skomplikowane ?. Jeżeli nie masz siłownik odkręć szybkozłączkę i podstaw bańkę,przełącz dźwignią do góry i popłynie olej. To proste jest .
Odnośnie tego cytatu i pozostałych które opisują jak wykorzystać funkcję fabryczną kuboty jeżeli chodzi o kiprowanie poprzez włączenie się do hydrauliki tuza.
Pytanie. Jeżeli mam podczepioną przyczepę na trójkącie na tuzie lub do dolnego zaczepu a może i nawet górnego. W zasadzie byle gdzie. Ramiona tuza będą mi przeszkadzały przy skręcaniu i chciałbym mieć je cały czas w górze żeby dyszel mógł swobodnie się poruszać podczas skrętów. Czy jest ktoś kto by tak nie potrzebował? Jak mam "kiprować tym tuzem" siłownik jednostronny takiej wywrotki skoro, żeby spuścić olej z siłownika muszę opuścić ramiona które będą mi przeszkadzały podczas jazdy a jak będę chciał je podnieść to będę zasilał siłownik i podnosząc kipr itd...
-
lewan24pl
- Posty: 1295
- Rejestracja: 15 cze 2015, 21:42
- Lokalizacja: UK
Post
autor: lewan24pl » 30 cze 2020, 21:54
Z tego co pamiętam ktoś tam napisał tak że ramiona idą do góry i jak osiągnął swoją górną granicę to wtedy zaczyna pompować olej na kiper a tak można ruszać góra dół jak dobrze pamiętam
A osobiście nie próbowałem ale mam wyjście zrobione z tylnego podnośnika na kiper
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki
-
jarced
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 sie 2014, 20:47
Post
autor: jarced » 30 cze 2020, 22:23
Ok mam. Obejrzałem zalinkowany wcześniej film i tam piotrbpm (
https://www.youtube.com/watch?v=7UllYqW ... u.be&t=533) blokuje hydraulikę tuza pokętłem. Ok. Zablokuje opadanie w dół (podnoszenia tuza do góry to nie blokuje). Więc mając tuza w górze z zablokowanym tym pokrętłem a na dolnym zaczepie podpięta przyczepa tak. Więc ma to w sumie sens. Ale zrobiłem próbę. Odkręciłem tak jak któryś kolega wspomniał wcześniej lecz olej nie leci jak to się miało dziać. Więc zrobię jeszcze inaczej. Czyli tak jak zaleca większość (
https://www.youtube.com/watch?v=VGcAUmLg7Xg) ale inaczej (tu wstawię link do foto).
Ostatnio zmieniony 01 lip 2020, 03:31 przez
jarced, łącznie zmieniany 1 raz.
-
lewan24pl
- Posty: 1295
- Rejestracja: 15 cze 2015, 21:42
- Lokalizacja: UK
Post
autor: lewan24pl » 30 cze 2020, 22:54
Mi już nie pamiętam,ktoś z kolegów na forum wytłumaczyć że kiper w ten sposób podłączony do tylnego podnośnika działa dopiero jak ramiona pójdą do góry i staną w maksymalnym górnym punkcie i wtedy zacznie pompować olej
Coś takiego
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki
-
piotrbpm
- Posty: 1965
- Rejestracja: 03 lut 2013, 12:02
- Lokalizacja: Nałęczów
Post
autor: piotrbpm » 01 lip 2020, 14:50
jarced pisze: ↑30 cze 2020, 22:23
Ok mam. Obejrzałem zalinkowany wcześniej film i tam piotrbpm (
https://www.youtube.com/watch?v=7UllYqW ... u.be&t=533) blokuje hydraulikę tuza pokętłem. Ok. Zablokuje opadanie w dół (podnoszenia tuza do góry to nie blokuje). Więc mając tuza w górze z zablokowanym tym pokrętłem a na dolnym zaczepie podpięta przyczepa tak. Więc ma to w sumie sens. Ale zrobiłem próbę. Odkręciłem tak jak któryś kolega wspomniał wcześniej lecz olej nie leci jak to się miało dziać. Więc zrobię jeszcze inaczej. Czyli tak jak zaleca większość (
https://www.youtube.com/watch?v=VGcAUmLg7Xg) ale inaczej (tu wstawię link do foto).
Niestety mogłem się mylić co do działania tego bajeru ,wyjście owszem dorobiłem ale nigdy nie dane mi było z niego skorzystać .
Zachęcam przenieść ciekawy temat do działu hydraulika .
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
-
Adrian
- Posty: 45
- Rejestracja: 02 lis 2017, 22:10
Post
autor: Adrian » 16 lip 2020, 21:38
lewan24pl pisze: ↑01 kwie 2020, 19:22
A u mnie awaria poluzowała się opaska z wężyka i olej wywaliło
W którym to jest miejscu? musze to obowiązkowo sprawdzić w moim GL
-
lewan24pl
- Posty: 1295
- Rejestracja: 15 cze 2015, 21:42
- Lokalizacja: UK
Post
autor: lewan24pl » 16 lip 2020, 22:06
Pod siedzeniem
To gdzie masz regulacje (pokrętło) szybkości opuszczania tylnych ramion takie okrągłe być może nie wiesz dla tego tak pisze
I tam parę śrub 12mm klucz i za tą metalowa osłona jest ten wężyk
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki