Uszczelnienia piast Kubota L4150D
: 05 kwie 2017, 21:30
Mam do uszczelnienia piasty w przednim napędzie ,niestety jak to bywa przy japońskiej myśli technicznej nie jest to proste .
Oczywiście jako że mam model europejski składam zamówienie i mam za kilka dni nowe .Niestety na oryginalne uszczelnienie mnie nie stać bo koszt całości (dwie strony ) jeśli dobrze liczyłem z dolarów wychodzi 1600zł (w sumie 4 elementy).
Uszczelnienie oczywiście składa się z nakładki (pierścionka na piastę) który ma się zużyć w razie co i uszczelnienia .
Goła piasta ma wymiar 184.8 a na nią jest pierścień (z uszczelnieniem wewnątrz gumowym) która po założeniu robi wymiar 195 mm dla simeringu,zaś uszczelniacz to 195x220x13 .
Nakładki są zużyte i można je sobie wsadzić .... .
Uszczelniacze jakie znalazłem mają 195x220x20 i wysokość jest nie do przyjęcia będą zahaczać o śruby niższych nie ma .
Bardzo popularne są uszczelniacze 190x220x15 które pasowały by ale nikt nie jest w stanie zrobić mi takich pierścieni 184.8x190x19 (podobno trudne ) .
Można by dać goły simering 185x220x15 ale takiej średnicy wewnętrznej nie ma (kilka lat by wystarczyło ).
Jest za to dostępny 180x220x15 dla którego trzeba by 5mm staczać piastę w tym miejscu .
Przedni napęd robię już na prawdę długo i przy spożył mi On bardzo wielu problemów (troszkę wątpię czy uda się go pokonać )
Może ktoś ma pomysły ,chętnie poczytam .
Mój pomysł na szybko to zakup uszczelniacza 180x220x15 i zapodanie go na ta piastę 184.8 może troszkę posłuży do czasu aż coś wymyślę innego .
Oczywiście jako że mam model europejski składam zamówienie i mam za kilka dni nowe .Niestety na oryginalne uszczelnienie mnie nie stać bo koszt całości (dwie strony ) jeśli dobrze liczyłem z dolarów wychodzi 1600zł (w sumie 4 elementy).
Uszczelnienie oczywiście składa się z nakładki (pierścionka na piastę) który ma się zużyć w razie co i uszczelnienia .
Goła piasta ma wymiar 184.8 a na nią jest pierścień (z uszczelnieniem wewnątrz gumowym) która po założeniu robi wymiar 195 mm dla simeringu,zaś uszczelniacz to 195x220x13 .
Nakładki są zużyte i można je sobie wsadzić .... .
Uszczelniacze jakie znalazłem mają 195x220x20 i wysokość jest nie do przyjęcia będą zahaczać o śruby niższych nie ma .
Bardzo popularne są uszczelniacze 190x220x15 które pasowały by ale nikt nie jest w stanie zrobić mi takich pierścieni 184.8x190x19 (podobno trudne ) .
Można by dać goły simering 185x220x15 ale takiej średnicy wewnętrznej nie ma (kilka lat by wystarczyło ).
Jest za to dostępny 180x220x15 dla którego trzeba by 5mm staczać piastę w tym miejscu .
Przedni napęd robię już na prawdę długo i przy spożył mi On bardzo wielu problemów (troszkę wątpię czy uda się go pokonać )
Może ktoś ma pomysły ,chętnie poczytam .
Mój pomysł na szybko to zakup uszczelniacza 180x220x15 i zapodanie go na ta piastę 184.8 może troszkę posłuży do czasu aż coś wymyślę innego .