Na starym akumulatorze jest oznaczenie 55B 24R. Z tego co sprawdziłem to 45a . Z tym paleniem to niby wszystko wydawało się proste a tu... Jest nawet tabliczka jak odpalić (no ale po japońsku) dopiero po przetłumaczeniu wyszło że trzeba nacisnąć sprzęgło, otworzyć przepustnice,10s lub dłużej grzać świece i wtedy odpalać. Ja wcześniej tylko świece grzałem i kręciłem. Zrobiłem ja z tabliczki i o dziwo nie musiałem dużo kręcić rozrusznikiem. Akumulator na bank do wymiany,na zimnym bez pomocy prostownika ledwo co zapala
. Traktorek ma prawdopodobnie prądnice, wygląda że jeszcze nikt w nim nie grzebał (oprócz mnie, wymiana pompy wody).
Ciężkie palenie
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 25 gru 2021, 12:07
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: Ciężkie palenie
To aż dziwne że odpalił bez sprzęgła. To przecież zabezpieczenie przed odpaleniem.
No nic, fajnie że przeczytałeś instrukcję - byśmy pół maszyny wymienili korespondencyjnie, a okazuje się, że po prostu nie umiałeś odpalać.
No nic, fajnie że przeczytałeś instrukcję - byśmy pół maszyny wymienili korespondencyjnie, a okazuje się, że po prostu nie umiałeś odpalać.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 25 gru 2021, 12:07
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: Ciężkie palenie
No mogło tak być . Wyszło jeszcze jedno czasem zaświeca się kontrolka smarowania ,na wolnych obrotach gaśnie. Raz zapalę i od razu zgaśnie . Coś nie tak ? Olej wymieniony. Czy to czujnik ciśnienia czy coś innego.
Dziś na próbę spróbowałem czy zapali i o dziwo praktycznie od strzała (oczywiście z prostownikiem).
Dziś na próbę spróbowałem czy zapali i o dziwo praktycznie od strzała (oczywiście z prostownikiem).
Re: Ciężkie palenie
Żeby mieć pełną jasność co sie dzieje to najlepiej podpiąć manometr do pomiaru ciśnienia i awdzic ciśnienie oleju. W swoim iseki miałem taką sytuację, że przewód idący do czujnika ciśnienia oleju dotykał cięgna od gazu i przetarł się przez co zapalała sie kontrolka oleju.
ISEKI TU1700F => Yanmar F20D
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 25 gru 2021, 12:07
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: Ciężkie palenie
Temat z kontrolką ogarnięty. Ubrudzony olejem był czujnik jak filtr zmieniałem. Wyczyszczone, odtłuszczone, działa.
Temat z zapalaniem też w miarę ogarnięty. Tylko że przy zimnym zakopca na biało(lub jasno niebiesko)im cieplejszy tym mniej. Płyn raczej w normie,(choć może ze2 godziny jeździłem) , świece sprawdzałem miernikiem ,ta sam wartość na każdej. Olej też tyle samo co zalane. Gdzie problem, słabe ciśnienie na którym z cylindrów?
Temat z zapalaniem też w miarę ogarnięty. Tylko że przy zimnym zakopca na biało(lub jasno niebiesko)im cieplejszy tym mniej. Płyn raczej w normie,(choć może ze2 godziny jeździłem) , świece sprawdzałem miernikiem ,ta sam wartość na każdej. Olej też tyle samo co zalane. Gdzie problem, słabe ciśnienie na którym z cylindrów?