Iseki LandLader TA275 - luz osiowy wału korbowego
Re: Iseki LandLader TA275 - luz osiowy wału korbowego
Brzmi to bardzo logicznie więc 99% szansy powodzenia. Później to już tylko skręcać i łogień
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 wrz 2018, 22:06
Re: Iseki LandLader TA275 - luz osiowy wału korbowego
Części zamówione. Teraz z niecierpliwością trzeba wyczekiwać. Aj, moje dynamometryki nie mogą już się doczekać.
Stare pierścienie zdemontowane już są. Tak, dobrze czytacie. Były zamontowane ( czyli teza o możliwym braku jednego z nich była nietrafiona ), ale ich grubości znacznie się różniły. Jeden około 2,5 mm a drugi około 1,5 mm. Bazinga !!! Wszystko się zużywa. Tak to już jest.
Najważniejsze, że demontaż starych, a raczej sposób demontażu potwierdził iż mają się w trakcie montażu wsunąć w bieżnie po łuku.
Stare pierścienie zdemontowane już są. Tak, dobrze czytacie. Były zamontowane ( czyli teza o możliwym braku jednego z nich była nietrafiona ), ale ich grubości znacznie się różniły. Jeden około 2,5 mm a drugi około 1,5 mm. Bazinga !!! Wszystko się zużywa. Tak to już jest.
Najważniejsze, że demontaż starych, a raczej sposób demontażu potwierdził iż mają się w trakcie montażu wsunąć w bieżnie po łuku.