Mitsubishi uszczelniacze
Mitsubishi uszczelniacze
Panowie czy ktoś z was wie może gdzie mozna kupić simeringi z wargami uszczelniającymi na zewnątrz (odwrotnie jak zwykły simering ) lub jak taki uszczelniacz fachowo się nazywa . Uszczelniacz ten pochodzi z tylnej zwolnicy znajduje się on na wałku do piasty
Re: Mitsubishi uszczelniacze
U nas tego typu nie dostaniesz można zastosować dwa cieńsze odwrócone plecami jeden do drugiego.
Re: Mitsubishi uszczelniacze
dobrze ale jak to się nazywa bo ciężko coś takiego znależć potrzebny mi taki uszczelniacz o wymiarach 60x85
- plastek334
- Posty: 373
- Rejestracja: 03 lis 2013, 22:27
Re: Mitsubishi uszczelniacze
http://www.e-simmering.pl/uszczelniacze ... _173_604/1
Coś takiego znalazłem
Coś takiego znalazłem
Re: Mitsubishi uszczelniacze
Tak tylko to są zwykłe z wargami wewnątrz a mi potrzebne są takie które mają wargi uszczelniające po zewnątrz
Re: Mitsubishi uszczelniacze
A może zrobił byś zdjęcie tego elementu bo trochę nie czaje jaki to ma być simering
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
Re: Mitsubishi uszczelniacze
niemam bardzo jak bo jest spowrotem włożony do zwolnicy , bo traktor potrzebny puszcza troche mniej oleju ale nadal kapie
standardowe simeringi uszczelniają środkową częścią (tym mniejszym wymiarem) , a u mnie jest to odwrotnie,od półosi jest gładka ścianka a po zewnątrz ( ten większy wymiar) są wargi uszczelniające
w zwolnicy jest tulejka metalowa którą wyciera uszczelniacz w czasie obrotu półosi , poniekąd jest to dobre rozwiązanie bo wyciera się tulejka a nie półośka ale ciężko jest znaleść taki uszczelniacz
znalazłem uszczelniacze bardzo podobne do tego orginału nazywa się to v-ring ale szukam nadal bo może uda mi się znaleść typowy taki simering
standardowe simeringi uszczelniają środkową częścią (tym mniejszym wymiarem) , a u mnie jest to odwrotnie,od półosi jest gładka ścianka a po zewnątrz ( ten większy wymiar) są wargi uszczelniające
w zwolnicy jest tulejka metalowa którą wyciera uszczelniacz w czasie obrotu półosi , poniekąd jest to dobre rozwiązanie bo wyciera się tulejka a nie półośka ale ciężko jest znaleść taki uszczelniacz
znalazłem uszczelniacze bardzo podobne do tego orginału nazywa się to v-ring ale szukam nadal bo może uda mi się znaleść typowy taki simering