Strona 2 z 3

Re: Cześć

: 12 sty 2019, 22:24
autor: Dziuk
Kutfa a mi po symbolu silnika nic nie znajdywał. Cena zaporowa dla mnie ale może nr części będzie można wykorzystać. Dzięki.

Re: Cześć

: 12 sty 2019, 22:35
autor: Patryk
Tu nie chodzi o kupno z tamtej strony/sklepu ale chociaż obszar poszukiwan się rozjaśnia bo jak widzisz wg. Tamtej strony pasuje od wielu innych modeli :)

Re: Cześć

: 12 sty 2019, 22:43
autor: Patryk
Propo ceny. Wiem zaporowa ale taki mały przykład podam. Wymieniałem niedawno sprzęgło w corsie d. 1.3 CDTI. Sprzęgło Luk do opla 1.3 800zl. Sprzęgło Luk od fiata 1.3jtd 400zl.... Obydwa pasują wg katalogu :) obydwa takie same. Wzielem tańsze i działa. Z tym rozrusznikiem też się da coś wydumać. Zadzwoń do jakiejś firmy która regeneruje rozruszniki może i zapytaj czym się sugerować przy doborze

Re: Cześć

: 12 sty 2019, 23:27
autor: Pawlo
Hej kolego - witam na forum.
Mam podobny traktorek jak Twój tylko że SATOH ST1600 - ale to w zasadzie klon z Mitsubishi D1600 - tylko inny kolor i naklejki.
Podsyłam link do instrukcji obsługi traktora SATOH BULL, który jest bardzo podobny do naszych traktorków. Różnica polega tylko w pojemności silnika, reszta jest taka sama.
To ten link:
https://thunderbutte.net/Satoh%20Bull%2 ... %20OPT.pdf
Posiadam ten traktor od ok. 3 lat i jestem dosyć zadowolony.
Jak byś potrzebował jakieś informacje to pytaj - może coś pomogę.
Jeśli chodzi o rozrusznik to nie ma tam z wierzchu żadnego numeru - ale widzę że już kolega Patryk znalazł.
Wrzuć jakieś fotki traktorka.
Jeśli na silniku jest odlane: KE85, 16PS, D.854L - to powinien to być Mitsu D1600 a nie D1800 - ale może się mylę.

Re: Cześć

: 13 sty 2019, 00:39
autor: Dziuk
Też się zastanawiam czy ktoś naklejki nie nakleił błędnie. Poza tym zastanawiam się czy model nie ma oznaczenia od mocy na kołach itp. ale trochę to naciągnięte... Za wszelką pomoc byłbym bardzo wdzięczny. Może dobiorę jakiś samochodowy z tym samym trybikiem. Na zdjęciach widziałem że rozruszniki miały naklejki od frontu.

Re: Cześć

: 18 sty 2019, 18:17
autor: Dziuk
Mam problem. Wziąłem się za rozbiórkę tylnych zwolnic aby ocenić ich stan, umyć, uszczelnić i zalać nowym olejem. Zdemontowałem koło i błotnik. Następnie rozkręciłem wszystkie śruby mocujące dekiel zewnętrzny zwolnicy, opukałem delikatnie młotkiem i nic a nie chciałbym go uszkodzić. Żadnego zabezpieczenia nie widzę więc pewnie trzeba użyć większej siły na dekiel. Zanim to zrobię może ktoś to rozbierał i się wypowie. Zwolnice u mnie są przy felgach a nie przy tylnym moście, model to Mitsubishi D1600.

Re: Cześć

: 18 sty 2019, 18:40
autor: Patryk
U siebie jak rozbierałem tył posiłkowałem się dużym gumowym młotkiem. Działało dobrze. Ewentualnie spróbuj przez drewienko.

Re: Cześć

: 18 sty 2019, 18:46
autor: Dziuk
Czyli nie ma jakiś ukrytych przed moim wzrokiem zabezpieczeń i tylko siła perswazji mi pozostaje. Dzięki!

Re: Cześć

: 18 sty 2019, 19:04
autor: TadeuszB
Może jezeli nie ma wyrażnej potrzeby nie rozbieraj.

Re: Cześć

: 18 sty 2019, 19:10
autor: Patryk
Jeśli nic się nie poci nie ma znaczących wycieków też podzielam zdanie Tadeusza.