KUBOTA BX2350 vs. John Deere 1026R

Tu : jaki traktorek wybrać ?
Regulamin forum
Sposoby upraw, czyli np jak przygotować ziemie do uprawy, jak opryskiwać, jak nawozić... Ogólnie o pracy na naszych areałach. Oraz dyskusja - jaki mój pierwszy traktorek?
Awatar użytkownika
Witek
Posty: 49
Rejestracja: 20 paź 2016, 00:09
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Kontakt:

KUBOTA BX2350 vs. John Deere 1026R

Post autor: Witek » 04 lis 2016, 13:01

Witam, w związku z tym że stoję przed dylematem co wybrać do kosztorysu na dofinansowanie do firmy zwracam się z pytaniem który z tych modeli w waszej opinii byłby lepszy, ja w temacie ciągników jestem zielony nigdy takiego sprzętu nie posiadałem a moje jedyne doświadczenia z pracą z tego typu maszynami to kilka lat temu na praktykach ogrodniczych jeździłem Avantem z widlakiem. Podoba mi się że na filmach wygląda na to że John Deere ma wszystko bardziej "plug & play" Cenowo z ofert John Deere wypada nieco korzystniej ale dla mnie pierwszym kryterium jest jakość wykonania to ma być sprzęt na lata i o ile Kubota jak widać po używanych maszynach jest wiekowa to John Deere praktycznie nie istnieje u nas na rynku wtórnym, a może jeszcze inna firma? np. ISEKI? Parametry wyjściowe przyjąłem jako parametry Kuboty. Pozdrawiam

TooSlow
Posty: 415
Rejestracja: 27 maja 2016, 16:24
Lokalizacja: Rybnik

Re: KUBOTA BX2350 vs. John Deere 1026R

Post autor: TooSlow » 04 lis 2016, 17:25

Nie myślałeś nad czymś większym? 1026R jest super, ale jednak niewiele waży, a to może się przydać przy cięższym osprzęcie. Sam myślałem nad 1026R z fabryczną kabiną. Wygląda super, również użyteczność dużo większa. Jednak waga trochę za mała..

Miecho
Posty: 638
Rejestracja: 03 lut 2015, 20:33

Re: KUBOTA BX2350 vs. John Deere 1026R

Post autor: Miecho » 04 lis 2016, 18:14

Z tą Kubota powinieneś porównać JD serii 2000
Jeżeli to sprzęt dla firmy ogrodnicze to seria 2000 lub 3000
1000 to jest sprzęt na duży ogród ok 1-2ha, ale za delikatny do użytku komercyjnego.