Strona 1 z 2
TZ4K50 - pęknięty pomost.
: 30 mar 2014, 18:28
autor: toku74
Nie wiem, kiedy to się stało. Odkryłem to pare dni temu. Jako, że z turem maszyneria w p.zdę dostaje trzeba był to jakoś naprawić. Myślałem, że zrobiłem zdjęcie pęknięcia, ale chyba jednak nie, i dopiero po naprawie. Dodałem tylko małe wzmocnienie na przyszłość.
Re: TZ4K50 - pęknięty pomost.
: 30 mar 2014, 18:41
autor: marekspectra
Pomost? a dokładnie co ? jakoś nie kojarzę o co może chodzić...
Re: TZ4K50 - pęknięty pomost.
: 30 mar 2014, 21:57
autor: toku74
Re: TZ4K50 - pęknięty pomost.
: 31 mar 2014, 10:57
autor: marekspectra
MiG czy TiG sie nie wyznaje , ale spawki ładne
Re: TZ4K50 - pęknięty pomost.
: 31 mar 2014, 11:31
autor: toku74
Mig. Wygląd nie ważny /ale dobrze, że jakoś wychodzą/ byle by trzymały.
Re: TZ4K50 - pęknięty pomost.
: 31 mar 2014, 16:55
autor: petra
"MIG" to skrót od "MIGOMAT" ?
Bo też nie wyznaję się na tych urządzeniach, ale chciałbym chociaż w połowie tak spawać !!!
Pozdrawiam
Petra
Re: TZ4K50 - pęknięty pomost.
: 31 mar 2014, 19:37
autor: kamil00
MIG to technika spawania drutem w osłonie gazów szlachetnych np. argon hel i tą metodą spawa się np, alumninium , miedź , mosiądz itp . Natomiast stale niskowęglowe takie ogólnego użytku spawa się metodą Mag tak samo drutem ale w osłone dwutlenku węgla . ale ogólnie na spawanie półautomatem mówi się Mig
toku74 Jakiego urządzenia używasz ?
Re: TZ4K50 - pęknięty pomost.
: 01 kwie 2014, 22:11
autor: toku74
Electra Beckum 230. Ale to bydle stoczniowe. 170A na 100%. 230A na 60%. Dobrze grzeje.
Re: TZ4K50 - pęknięty pomost.
: 02 kwie 2014, 08:42
autor: kamil00
No to jak przy 170A ma 100% to już sprzęt konkretny
Re: TZ4K50 - pęknięty pomost.
: 02 kwie 2014, 10:30
autor: k_sit
Toku widzę że nie dobrałeś odpowiednich proporcji w stosunku obciążenia tura a zawieszonej z tyłu skrzynki i w efekcie złamałeś pomost. Spróbuj wzmocnić mocowanie .