podkładka pod łożysko wstawione w otwór koła zamachowego, otwór w kole zamachowym ma głębokość 15mm, łożysko o oznaczeniu 63002, oryginalny wałek sprzęgłowy po założeniu flanszy wchodzi w łożysko na głębokość 6mm. Można odciąć od skrzyni 3 mm rant i wtedy będzie o te 3 mm głębiej- ja zostawiłem, podkładka na zdjęciu ma 2,5mm grubości, ale założyłem jednak o grubości 5,5mm, wtedy łożysko wystaje poza obrys flanszy o 4mm, co przy wystawaniu wałka ok. 6mm poza obrys flanszy skrzyni daje 10-cio milimetrowe podparcie wałka sprzęgłowego w łożysku
tak to wygląda po osadzeniu łożyska w otworze koła zamachowego
kostka- uchwyt łożyska oporowego przed przeróbka
pokrywa wałka sprzęgłowego z przedłużona tulejka prowadzącą o 15mm prawie skończona, maksymalnie można ja przedłużyć o 20mm
kostka łożyska oporowego z przedłużoną tulejka o 20mm wraz ze skończoną pokrywą wałka sprzęgłowego
oryginalne łożysko oporowe wraz z kostka od opla , kostka służy tutaj jako dystans
tak wygląda po założeniu silnika, gabarytami silnik idealnie pasuje do TZ
oryginalny bak zostanie na swoim miejscu, aby silnik był płaski od strony baku, króciec gorącego czynnika chłodzącego został przeniesiony z boku bloku( silnik oryginalnie ma tam przygotowane miejsce), reszta widocznych rurek została usunięta i zaślepiona.