Iseki LandLader TA275 - luz osiowy wału korbowego

Sqda BBa
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2018, 22:53
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Iseki LandLader TA275 - luz osiowy wału korbowego

Post autor: Sqda BBa » 12 gru 2018, 02:35

Brzmi to bardzo logicznie więc 99% szansy powodzenia. Później to już tylko skręcać i łogień 😃

WojciechPogodny
Posty: 11
Rejestracja: 25 wrz 2018, 22:06

Re: Iseki LandLader TA275 - luz osiowy wału korbowego

Post autor: WojciechPogodny » 13 gru 2018, 15:37

Części zamówione. Teraz z niecierpliwością trzeba wyczekiwać. Aj, moje dynamometryki nie mogą już się doczekać.

Stare pierścienie zdemontowane już są. Tak, dobrze czytacie. Były zamontowane ( czyli teza o możliwym braku jednego z nich była nietrafiona ), ale ich grubości znacznie się różniły. Jeden około 2,5 mm a drugi około 1,5 mm. Bazinga !!! Wszystko się zużywa. Tak to już jest.

Najważniejsze, że demontaż starych, a raczej sposób demontażu potwierdził iż mają się w trakcie montażu wsunąć w bieżnie po łuku.

ODPOWIEDZ