YANMAR FX26
- amigorm1976
- Posty: 402
- Rejestracja: 26 gru 2013, 20:02
- Lokalizacja: Mazowszany / pow. Radomski
- Kontakt:
Re: YANMAR FX26
Jak pocztasz o oponach to się zorientujesz że 8 zmienia szerokość ale i zarazem wysokość opony. Z tym dodawaniem kilku centymetrów to uważaj najlepiej byłoby jakbyś u jakiegoś "dylera" zmierzył obwód niewypracowanego koła lub może któryś z forumowiczów ma takie koło i poda Ci wymiar.
Co do sprzęgła jeżeli Ci nie zgrzyta podczas załącznia wom-u lub przy zmianie zakresu skrzyni to nieruszaj.
Co do sprzęgła jeżeli Ci nie zgrzyta podczas załącznia wom-u lub przy zmianie zakresu skrzyni to nieruszaj.
Re: YANMAR FX26
Zmierzyłem stare opona ma teraz wysokość 71cm. A nową która chce kupić ma 78cm. Mogę założyć takie pony o 7cm wyższę. (Ale dodam ze stary bieżnik jest już skończony). Czy opony z firmy BKT są dobre czy czkać innych koreańskich.
Re: YANMAR FX26
Kolega amigorm1976 Co do tego sprzęgła to jak powinno brać przy samym dole czy przy samym końcu jak u mnie. U mnie jak mam wciśnięte sprzęgło do oporu (do podłogi) i puszczam sprzęgło to traktorek jeszcze nie jedzie (nawet jak mam na pół sprzegle) dopiero przy samym końcu zaczyna ruszać bardzo agresywnie. Pod spodem jest śruba którą się reguluje. Jak ma to wyregulować.amigorm1976 pisze:Co do sprzęgła zajrzyj pod ciągnik, do pedału sprzęgła jest podłączona dźwignia na której poprzez skręcanie i rozkręcanie regulujesz wysokość w którym masz już wysprzęglenie. Japończyki lubią mieć sprzęgło w podłodze i w poprzednim i obecnym przed wymianą i po wymianie sprzęgła bierze przy samej podłodze, kwestia przyzwyczajenia.
Co do opon to przy przednim napędzie ważny jest obwód koła.
Nie z każdej firmy 7-16 będzie miało tę samą wysokość i obwód. Wiem z autopsji kupowałem 6-12 i przyszły mniejsze niż miałem na felgach. Być może te Twoje 8-16 będą się równały oryginałowi 7-16, musisz mierzyć.
Jeszcze znalazłem takie coś morzę ktoś przetłumaczyć o co chodzi z tym sprzęgłem (Zdjęcie)
Re: YANMAR FX26
tam jest takie cięgło jak przy hamulcu z nakrętką kontrującą trzeba najpierw odkręcić nakrętkę później regulujemy a na końcu kontrujemy
Re: YANMAR FX26
dobrze ale do jakiego stopnia regulować z tej instrukcji wyczytałem ze 15-25mm luzu ma zostać.
- amigorm1976
- Posty: 402
- Rejestracja: 26 gru 2013, 20:02
- Lokalizacja: Mazowszany / pow. Radomski
- Kontakt:
Re: YANMAR FX26
Może to jest zaznaczony "luz" a być może w jakiej odległości od podłogi powinno brać.
U mnie bierze przy podłodze i na starej tarczy i na nowej.
Jak nie będzie wysprzęglać to możesz sobie podkręcić tą śrubą z drugiego zdjęcia.
U mnie bierze przy podłodze i na starej tarczy i na nowej.
Jak nie będzie wysprzęglać to możesz sobie podkręcić tą śrubą z drugiego zdjęcia.
Re: YANMAR FX26
Kolega jaki mi model tez z skrzynią Powershift czy zwykłaamigorm1976 pisze:Może to jest zaznaczony "luz" a być może w jakiej odległości od podłogi powinno brać.
U mnie bierze przy podłodze i na starej tarczy i na nowej.
Jak nie będzie wysprzęglać to możesz sobie podkręcić tą śrubą z drugiego zdjęcia.
- amigorm1976
- Posty: 402
- Rejestracja: 26 gru 2013, 20:02
- Lokalizacja: Mazowszany / pow. Radomski
- Kontakt:
Re: YANMAR FX26
Ja mam skrzynie manualną, i to na dodatek w Kubocie. W skrzyni Powershift sprzęgło nie jest Ci potrzebne do zmiany biegów czy ruszania.Nekro pisze: Kolega jaki mi model tez z skrzynią Powershift czy zwykła
Poczytaj na forum o FX335 Piotra lub obejrzyj na YOUTUBE, tam w którymś momencie Piotr opisuje sposób regulacji Powershift .
Być może wystarczy wymienić olej przekładniowy.
Re: YANMAR FX26
Ten luz na zdjęciu musi być zachowany ponieważ przy położeniu pedału sprzęgła w spoczynku (na samej górze ) łożysko oporowe nie może dotykać do słoneczka (widełek) docisku sprzęgła .
Jest podana tolerancja od do i tego trzeba się trzymać aby unikać przypadkowego zetknięcia się łożyska z dociskiem .
Niestety nigdy nie regulowałem sprzęgła (nie musiałem ) ani też powersfift .
Jest podana tolerancja od do i tego trzeba się trzymać aby unikać przypadkowego zetknięcia się łożyska z dociskiem .
Niestety nigdy nie regulowałem sprzęgła (nie musiałem ) ani też powersfift .
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F
Re: YANMAR FX26
amigorm1976 pisze:Ja mam skrzynie manualną, i to na dodatek w Kubocie. W skrzyni Powershift sprzęgło nie jest Ci potrzebne do zmiany biegów czy ruszania.Nekro pisze: Kolega jaki mi model tez z skrzynią Powershift czy zwykła
Poczytaj na forum o FX335 Piotra lub obejrzyj na YOUTUBE, tam w którymś momencie Piotr opisuje sposób regulacji Powershift .
Być może wystarczy wymienić olej przekładniowy.
Olej wymieniłem na FUCHS ATF 3000 DEXRON II CZERWONY.
Panie Piotrze a u ciebie jak sprzęgło brało pod samym końcem. Tak jak u mnie. I czy to tak powinno być.piotrbpm pisze:Ten luz na zdjęciu musi być zachowany ponieważ przy położeniu pedału sprzęgła w spoczynku (na samej górze ) łożysko oporowe nie może dotykać do słoneczka (widełek) docisku sprzęgła .
Jest podana tolerancja od do i tego trzeba się trzymać aby unikać przypadkowego zetknięcia się łożyska z dociskiem .
Niestety nigdy nie regulowałem sprzęgła (nie musiałem ) ani też powersfift .
Może jestem za bardzo przewrażliwiony.