Tez teraz tak mi sie wydaje .... ale nie moge dojsc do czego służy ta wysoka dzwignia po prawej stronie kierownicy Wchodzi bezposrednio do skrzyni/reduktora za sprzeglem czyli nie wplywa bezposrednio na naped tyl czy przod (ewentualnie na oba na raz ...jakis reduktor?)
Tlumaczylem naklejki przy niej z tlumacza wychodzi tak: Pozycja do przodu "standard" Do tylu tlumaczy jako "władza" Naklejka ostrzedawcza przy tej dzwigni mowi glownie o tym zeby z trybu "władza" korzystać tylko na plaskiej rownej powierzchni bo jest duza moc i mozna doprowadzic do uszkodzeń nie mozna jezdzic pod gore ani wyjeżdżać pod obciazeniem z miekiego na twarde...tak wywnioskowalem z tlumaczenia (Postaram sie pozniej wkleic zdjecia z tlumaczenia, ...... moze ktos wiecej wywnioskuje z tej treści)
Uzywaz tej wajchy ? .... jesli tak to w jakich sytuacjach sie Tobie sprawdzilo /przydalo? Mi wydaje sie ze w pozycji do tylu "wladza" traktorek wolniej jedzie to wszystko nie moge znalesc jakiegoś zastosowania Myslalem ze blokuje na sztywno przod ale nie nawet nie ma pezposredniego polaczenie z przednim napędem Nie wiem do czego to może być
Kłopoty z przednim napędem
Re: Kłopoty z przednim napędem
Yanmar F7 forte, Kubota KR850
Re: Kłopoty z przednim napędem
Brawo dla ciebie za podjęcie trudu tłumaczenia. Ja mam mniej zapału. Doświadczalnie też wyczuwam, że z wajchą do przodu idzie jakby lżej i szybciej, a z wajchą w tył wolniej. Rozpracowałeś może panel sterowniczy ufo? Z tym też do końca nie daję rady.
Yanmar F7 Forte
Re: Kłopoty z przednim napędem
Yanmar F7 forte, Kubota KR850
Re: Kłopoty z przednim napędem
Yanmar F7 forte, Kubota KR850
Re: Kłopoty z przednim napędem
Daj znac co juz rozszyfrowałeś jesli chodzi o działanie UFO
Jesli chces przetłumaczyc jaką naklejkie napisz
Jesli chces przetłumaczyc jaką naklejkie napisz
Yanmar F7 forte, Kubota KR850