Koparka BK-6N

morfeus
Posty: 35
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:03

Koparka BK-6N

Post autor: morfeus » 21 lip 2017, 22:16

Witam
Zakładam wątek bo mam problem a mie znalazłem wątku o tej koparce. Jeżeli źle szukałem ;) to przenieście go proszę do innego wątku.
Miałem ostatnio problem z pompą w tej koparce. O czym pisałem tu viewtopic.php?f=58&t=1688&start=30
Po rozłożeniu i złożeniu pompa stała się o wiele więcej wydajna. Nie wiem czemu bo niczego takiego nie zauważyłem ale tak jest. Tylko teraz mam inny problem. Przy maksymalnych otwarciach np. łyżki jestem w stanie zdławić silnik teaktorka aż zgaśnie. Co nie jest dobre. Domyślam się że trzeba podregulować na rozdzielaczu ale wolę spytać niż samemu coś kręcić.
Obrazek
Regulator w lewym górnym rogu jest na zasilaniu. Tylko po co tyle tych śrub? Przypomnę że jestem laikiem w temacie takiego sprzętu więc proszę o wyrozumiałość ;)

Awatar użytkownika
k_sit
Posty: 1757
Rejestracja: 29 sty 2014, 20:16
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: Koparka BK-6N

Post autor: k_sit » 22 lip 2017, 06:36

Powinieneś zaopatrzyć się w manometr i wpiąć go w układ . Aby wyregulować ciśnienie na rozdzielaczu. Służy do tego ta śrubą z nakrętką kontrującą. W twoim przypadku masz jeszcze dodatkowa regulacje na sekcji . Niewiem z obrazka która odpowiada za co. Po naprawie może okazać się że pompa podała jakiś syf na te zawory i one się podstawiły co można być objawem dławienia silnika. W specyfikacji masz określone ciśnienie robocze i takie powinieneś ustawić.

morfeus
Posty: 35
Rejestracja: 04 maja 2017, 18:03

Re: Koparka BK-6N

Post autor: morfeus » 23 lip 2017, 08:38