PŁUG zagonowy dla Kuboty l22

kamil00
Posty: 136
Rejestracja: 04 lut 2014, 18:27

Re: PŁUG zagonowy dla Kuboty l22

Post autor: kamil00 » 13 lut 2014, 18:33

ryba sprawdź czy olej hydrauliczny się pieni jeśli tak to jest do wymiany czy jak podnosisz podnosnik to przerywa i jest słabszy ?

Awatar użytkownika
marekspectra
Posty: 2251
Rejestracja: 31 sty 2013, 17:16
Lokalizacja: Beskid Niski (Podkarpacie)

Re: PŁUG zagonowy dla Kuboty l22

Post autor: marekspectra » 13 lut 2014, 19:48

Jeśli nie bedzie dobrze masował przewód z akumulatora to to sie różne cyrki dzieją. Przy rozruchu idzie spory prąd ,kiedy masa słaba szuka drogi cięgna masują a są cienkie więc sie grzeją . Przynajmniej w autach tak jest :)

Sprawdz jaki olej ma kolor , czy pomaranczowy, czy raczej biały. Sprawdz średnicę węży zasilających rozdzielacz TURa (odpisz numery)

Panowie ale to temat o pługach :) Zapraszam z dyskusją na odp działy :)
KubotaL22 BF300 kuhnGMD33 EFG145 glebaRS1351 pług2skib sadzarka kopaczka i inne

Awatar użytkownika
petra
Posty: 619
Rejestracja: 23 paź 2013, 18:25
Lokalizacja: Warszawa/ Brok

Re: PŁUG zagonowy dla Kuboty l22

Post autor: petra » 13 lut 2014, 20:17

Koledzy, byłem na miejscu żeby "organoleptycznie" przywitać się z tym pługiem, który przedstawiłem na zdjęciu i ... niestety jest zdecydowanie za duży. Długość tak jak mierzył Marek - 120 cm albo bardzo zbliżona, było już trochę ciemno więc ciężko było dokładnie odczytać na miarce.Następne wymiary:
szerokość robocza około 30 cm lub nawet większa stał na zapiaszczonym betonie "pod chmurką"
wysokość słupic 60 cm i jak wyżej ..może ciut większa.
waga odczytana z tabliczki 243 kg lub 248 kg
typ też z tabliczki coś jak U21
Dalej już nie mierzyłem bo nie był dla mnie. Stan jak na traktowanie sprzętu jednak był bardzo dobry.
Szkoda bo mi się podobał, pomalować zakonserwować i jak nowy.
Pozdrawiam i szukam dalej!
Petra
Petra
Kubota GL23

marcinbg
Posty: 214
Rejestracja: 21 gru 2013, 13:59

Re: PŁUG zagonowy dla Kuboty l22

Post autor: marcinbg » 16 sie 2014, 20:49

Koledzy poszukuję pługa 2 skibowego do mojej kuboty. Przeleciałem wszystkie posty na ten temat i że tak powiem nadal nie wiem co wybrać orlik z firm które handlują pługami raczej mi się nie widzi mam 1 skibowy z takiej firmy i szczerze to nim męka a nie oranie niskie słupice ( mały prześwit), za lekki w razie orania ugoru masakra. Co radzicie ?? Najlepiej kupiłbym coś z podorywkowych takich jak c 330 ciągną miałem taki 3 skibowy kupić śliczny byłby idealny 3 skibę odkręcić bo odkręcana była razem z ramą ale mi gość z przed nosa zwinął szukam takiego ale jak ktoś ma to nie chce sprzedać wiadomo. Podoba mi się pług marka super sprawa Taki pewnie by się nadał wydaje mi się że moja kubotka dała by sobie radę z takim pługiem ponieważ z 1 skibą to nawet nie czuję. Wiadomo z takim pługiem lepsze dociążenie i ognień. Może ktoś z was ma coś na oku podrzućcie coś w okolicach Podkarpacia (Sanoka). Wiem że to nie tak hop siup bo szukam już po necie i po złomach ludziach i nadal nic nie wiem ale będę wdzięczny za każdą pomoc..

Awatar użytkownika
marekspectra
Posty: 2251
Rejestracja: 31 sty 2013, 17:16
Lokalizacja: Beskid Niski (Podkarpacie)

Re: PŁUG zagonowy dla Kuboty l22

Post autor: marekspectra » 17 sie 2014, 12:02

Składaj traktor, jak bedziesz miał gotowy,weź auto i przyjedz z przyczepką do mnie pożyczę ci mój pług. Pokaże jak ustawić. Wezmiesz go do siebie zrobisz próbę na swojej ziemi i bedziesz wiedział czy to zadziała.

Z kazdym dniem bliżej jesieni zakup pługa z ogłoszenia jest coraz trudniejszy ( mowa o używkach) przerabiałem ten temat, szwagier tak samo... Po prostu dobry i w uczciwej cenie pług sprzedaje sie w kilka godzin po wystawieniu na internecie.
KubotaL22 BF300 kuhnGMD33 EFG145 glebaRS1351 pług2skib sadzarka kopaczka i inne

marcinbg
Posty: 214
Rejestracja: 21 gru 2013, 13:59

Re: PŁUG zagonowy dla Kuboty l22

Post autor: marcinbg » 17 sie 2014, 21:50

Chyba znalazłem coś ciekawego http://www.ogloszenia.przemysl.pl/236195
Co sądzicie Marku chyba taki jak twój no 70 km trzeba gonić ale cóż cel uświęca środki.

Awatar użytkownika
marekspectra
Posty: 2251
Rejestracja: 31 sty 2013, 17:16
Lokalizacja: Beskid Niski (Podkarpacie)

Re: PŁUG zagonowy dla Kuboty l22

Post autor: marekspectra » 17 sie 2014, 23:13

Łamacz skiby - dobre, nowe lemiesze - dobre, a krój talerzowy bo nie widzę... Niech ci wysle lepsze fotki.. i poda wysokość od ziemi do ramy czyli przeswit. No i co to za producent? Generalnie długo to ten pług nie postoi na internecie...

Masz dużo km wiec jak za 700 wraz z krojem- odda to po niego pojedziesz... tak bym zagadał...
KubotaL22 BF300 kuhnGMD33 EFG145 glebaRS1351 pług2skib sadzarka kopaczka i inne

marcinbg
Posty: 214
Rejestracja: 21 gru 2013, 13:59

Re: PŁUG zagonowy dla Kuboty l22

Post autor: marcinbg » 18 sie 2014, 20:27

No Dzisiaj będąc w pracy zadzwonił Pan że ma pług do sprzedania ponieważ wczoraj wystawiłem ogłoszenie o kupno i Zaraz po pracy przyczepka i pojechałem. 15km od Sanoka Pług używany był trochę do c 360 ale nie dużo bo za mały a pan kupił większy i tego się chciał pozbyć prawie po cenie złomu no na pierwszy rzut troszkę duży ale troszkę przeróbek i może będzie ok zobaczymy za takie pieniążki lemiesze prawie nowe odkładnice to samo tylko wiadomo troszkę zaniedbany. Względem małego którego używałem w zeszłym roku to różnica jest taka że te jest 3 razy większy gabarytowo i 4 cięższy no ale Sami zobaczcie i oceńcie nie wiem czy moja kubota sobie z nim poradzi ale na działkach nie oram szybciej niż 2 biegiem więc tym 1 i może będzie dobrze. Każdy komentarz mile widziany nawet ten negatywny. :D
Załączniki
IMG_9306.jpg
IMG_9306.jpg (86.22 KiB) Przejrzano 2584 razy
IMG_9307.jpg
IMG_9307.jpg (165.14 KiB) Przejrzano 2584 razy
IMG_9303.jpg
IMG_9303.jpg (159.07 KiB) Przejrzano 2584 razy
IMG_9302.jpg
IMG_9302.jpg (133.43 KiB) Przejrzano 2584 razy
IMG_9301.jpg
IMG_9301.jpg (130.55 KiB) Przejrzano 2584 razy

zbYszek
Posty: 445
Rejestracja: 29 lip 2014, 12:27
Lokalizacja: gmina Kluki :)

Re: PŁUG zagonowy dla Kuboty l22

Post autor: zbYszek » 18 sie 2014, 20:50

Patrząc na ramę pługa widzę normalny polski grudziądzki pług z odkładnicami i lemieszami zagonowymi? Ale ja się nie znam - sam dopiero się uczę technikaliów rolniczych...
A trza było iść do technikum rolniczego! ;)
--
pozdrrrawiam!
zbYszek http://www.zbychewka.pl

Awatar użytkownika
marekspectra
Posty: 2251
Rejestracja: 31 sty 2013, 17:16
Lokalizacja: Beskid Niski (Podkarpacie)

Re: PŁUG zagonowy dla Kuboty l22

Post autor: marekspectra » 18 sie 2014, 21:29

Marcin strzał w dziesiatkę ! gratuluje !

Zbyszek ma racje to Grudziądzka Unia - tyle tylko że starego typu. Ale to bez znaczenia.
Gosća chyba pogieło, że to chciał ciagnąć C360 ! :shock: :lol: No ale jak tam kto woli.. :)

Pługi są mega solidne, ale ten ciągniety przez takiego potwora musi/może być gdzieś pogiety sprawdz słupice, sprawdz kąty natarcia lemiesza, te blachy do którego jest prezykrecany w rzemieslniczych pługach nagminnie sie wyginają. To grudziadz, wiec nie powinny ale sprawdz. Na drugiej słupicy masz chyba podgięta listwe boczna ze stopką , ale nowa coś ok 10zł w kazdej agromie..

Wysokość od ziemi do dołu ramy to 50cm? tak? Dla twojego traktorka to idealna wysokośc...

Jeszcze raz gratuluje.. !hej..
KubotaL22 BF300 kuhnGMD33 EFG145 glebaRS1351 pług2skib sadzarka kopaczka i inne

ODPOWIEDZ