Hej !
Teoretycznie zrobiłem ale także nie do końca jestem zadowolony. Zamontowałem alternator od Tico i po kilkunastu minutach pracy także żarzy mi się kontrolka ładowania (oczywiście podpięta pomiędzy kabelkiem z alternatora a stacyjką po zapłonie). Ze starych moturów pamiętam zjawisko przeładowania akumulatora i tak to sobie tłumaczę . Zmierzyłem napięcie ładowania około 14,5 V. Podłączenia świateł zgodnie z sugestiami Kolegów z forum:
- światła stopu czyli sterowanie przekaźnika podłączone do stacyjki (+ po załączeniu stacyjki)
- światła pozycyjne sterowanie przekaźnika z przełącznika świateł z użyciem dwóch diód
- kierunkowskazy po podłączeniu dodatkowych dwóch żarówek o mocy 5W każda jeszcze to działa, przy większej mocy porażka
Rozbudowa elektryki pod rejestracje.
Re: Rozbudowa elektryki pod rejestracje.
Jak ładowanie jest 14.5V to nie masz co kombinować . Kontroluj je oraz poziom i stan elektrolitu w aku.