Kupie malą koparke

Awatar użytkownika
marekspectra
Posty: 2574
Rejestracja: 31 sty 2013, 17:16
Lokalizacja: Beskid Niski (Podkarpacie)

Kupie malą koparke

Post autor: marekspectra » 18 lut 2019, 20:18

Kupie mini / małą koparkę na własne potrzeby. budzet do 30 tys. Mam na oku fajna Kubotkę 1700kg, ale cena 43tys zł to wydatek ktorego sam przed soba nie usprawiedliwie :) Jak by cos wpadło Wam w oko, prosze o sygnał.
KubotaL22 BF300 kuhnGMD33 EFG145 glebaRS1351 pług2skib sadzarka kopaczka i inne

arrtur
Posty: 2
Rejestracja: 06 mar 2019, 18:29

Re: Kupie malą koparke

Post autor: arrtur » 06 mar 2019, 22:53

witam,

ma byc na kolach czy na gasiennicach? obrotowa czy nie?
na wlasne potrzeby - ok, a jaki masz u siebie grunt i ogolnie co to znaczy

wlasciwie masz doswiadczenie z koparkami i wieszcz czego chcesz czy sie przymierzasz na sprobowanie ?


jestem amatorem, kupilem na wlasne potrzeby koparko ladowarke mala ale i tak 3,73 t z zalozenia miala byc kolowa 4x4
i... dopiero potem na szczescie okazalo sie ze niezle trafilem mimo ze sprzet z 90 r i bdb mnie trafilo tym wyborem

zaczynalem od szukania mini/mikro koparek ale na szczescie zobaczylem jak to kopie na filmach... to mi przeszlo; potem jakies inne przemyslenia a trafilem jak trafilem przypadkiem.

1,7t to juz sporo i na pewno wystarczy na dobra ziemie. Jednak jak ja u siebie w bieszczadac mam twarda ziemie/gline itp nie mowiac o lupku to dopiero zrozumialem ze cokolwiek lzejszego w ogole nie dawalo by rady kopac.
zas po rozladowaniu i wysypaniu a potem rownaniu dwoch naczep kamienia na drodze... zrozumialem ze minikoparka mialaby za waskie zastosowanie.

dziele sie tylko moimi doswiadczeniami - moze sie przydadza...
jesli moge cos zasugerowac to pomysl o czyms mozliwie najciezszym do twoich mozliowsci transportu o ile bedziesz to wozil.
dasz rade 2,5 t bo np masz taka lawete a ciagna bedziesz osobowka - to zwroc uwage na takie wieksze.