Dzięki za kolorowankę . Robi duży porządek w oczach i głowie. Dokładnie tłumaczy podniesienie pedału przy zmniejszeniu luzu na śrubie 3. Całkowity opór pojawia się znacznie wyżej.
Podłączyłem też dzisiaj taśmową zgrabiarkę do siana Z-264. Udało się wyłączyć WOM ze sprzęgła. Chociaż trzeba było użyć znacznej siły tzn.trzymać się kierownicy i z całej mocy naciskać pedał sprzęgła. Wychodzi na to, że jednak ta tulejka- pilot jest przyczyną niecałkowitego odłączenia skrzyni biegów. Robi za końcowe łożysko wałka sprzęgłowego w kole zamachowym i przenosi część momentu obrotowego na skrzynię mimo odsunięcia tarczy sprzęgłowej, stąd zgrzyty na przełożeniach.
Srzęgło Kubota B2150.
Przejdź do
- OGÓLNE
- ↳ Powitalnia
- ↳ Praca i maszyny
- ↳ Wyposażenie naszych warsztatów
- ↳ Wolne gadanie
- ↳ Filmiki i fotki
- KUPIE SPRZEDAM
- ↳ Tu kupisz
- ↳ Kupie Sprzedam
- NASZE TRAKTORKI
- ↳ Modyfikacje - przeróbki
- ↳ Kubota
- ↳ Kubota Bulltra B1-17
- ↳ Yanmar
- ↳ Tz 4k
- ↳ Iseki
- ↳ Mitsubishi , Hinomoto
- ↳ Shibaura
- ↳ Pozostałe
- NASZE MASZYNY
- ↳ Ładowacze
- ↳ Przyczepy
- ↳ Pługi
- ↳ Pługi wirnikowe ,dmuchawy, zamiatarki
- ↳ Kosiarki i inne trawiaste
- ↳ Brony Glebogryzarki Kultywatory
- ↳ Skrzynie transportowe
- ↳ Pozostałe
- SAM NAPRAWIAM
- ↳ Elektryka
- ↳ Mechanika
- ↳ Hydraulika
- ↳ Jak zrobić?
- MANUALE I DANE TECHNICZNE
- ↳ Rejestracja Ubezpieczenie itp.
- ↳ Instrukcje Katalogi
- ↳ Administracja- posty usuniete