Panowie dla użytkowników seri GL z pokrętłem oznaczeniem AD w końcu znalazłem co to po co to to jest
Ta wajcha koło blokady
Bo jak macie asystent skrętu i chcecie prawie zawrócić w miejscu np.w lewo to skręcanie koła i lewy hamulec a opcja AD to bez wciskania hamulca sama go blokuje po włączeniu tej opcji AD do góry
Tu mam tłumaczenie z japońskiego,nie dokładne słowo w słowo bo tak internetowy tłumacz tłumaczy nie ważne ale już wiem 9 marca będę testował czy to działa
To to tłumaczenie
Ponadto, istnieją różne wyjaśnienia, jest część hamulca, "Auto Disk Brake ( AD )". Powiedziano mi, że automatyczne hamowanie wewnętrznego tylnego koła nastąpi podczas skrętu i jestem w stanie rozwiązać zagadkę, o której myślałem "Co jest napisane jako AD w ciągniku Kubota
Tu filmik i zwróć uwagę na tylne prawe i lew koło podczasz zawracania lewa wolniej prawe szybciej i to jest ta opcja AD
https://youtu.be/gfrZnKClOQk
A mi to nie dawało spokoju co to jest to AD do czego służy
Teraz już wiem i wypróbuję za dwa tygodnie
Nie raz przez przypadek coś znajdę jak szperam w necie