Kubota GL260
Re: Kubota GL260
Zamówiłem filty i oleje
Silnikowy ultractive le 10w40 5l
Hydrauliczno przekładniowy Super UDT 40l
Filtr hydrauliki zauważyłem ma magnes w srodku
Paliwowy
I powietrza
Nr czesci wziąłem z japonskiej serwisowki i ze strony trakter.com
A to cały zestaw
Silnikowy ultractive le 10w40 5l
Hydrauliczno przekładniowy Super UDT 40l
Filtr hydrauliki zauważyłem ma magnes w srodku
Paliwowy
I powietrza
Nr czesci wziąłem z japonskiej serwisowki i ze strony trakter.com
A to cały zestaw
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki
Re: Kubota GL260
Panowie a może ktos wie ile oleju wchodzi do przedniego mostu bo chcem zmienić a nie bardzo ile powinno być gl260
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki
Re: Kubota GL260
Rozgrzać most, korkami przy zwolnicach zlać stary olej. Świeży olej przez korek wlewu na lewej części mostu, do momentu aż półoś w połowie zostanie przykryta. Jak lejesz z nowej bańki łatwo sprawdzisz ile weszło. Tak wymieniam 3 sezon bezproblemowo działa. Nie zdziw się jeśli po wymianie uszczelniacze zaczną puszczać...
Re: Kubota GL260
Dzięki tak zrobiłem jutro pojeżdżę trochę i zobaczę co się będzie dziać czy nie będzie wycieku.
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki
Re: Kubota GL260
Śmigam już parę dni i jak narazić sucho na zwolnicach oby tak został.
A tak to jak na razie maszyna chodzi bez zarzutów.W pierwszej kolejności pozmieniałem filtry oleje Potem za tylne lampy trójkąt,koguty,ledy robocze i przedni a ten daje na kilometr chyba i wyłącznik światła stopu oczywiście od malucha bo łatwo go podłączyć. Najgorsze to przeciąganie kabli,peszeli masakra ile czasu schodzi z tym.Wszystkie końcówki kabli zabielić,lutowanie, taśma termo kurczliwa żeby to dobrze i bez awaryjnie działało.Tylko czekam na odbiór obudowy panelu do przełącznika bo mi zaprojektował jakaś tam bo kupiłem panel z przełącznikami a obudowy nie było,wycieli na maszynie ale muszę czekać bo wysłany został do wyginania.A i ledy do ledów
nie trzeba przekaźnika ale ja wolałem dać dla świętego spokoju jak by się miał przełącznik spalić w razie wu.A i zakupiłem daszek oryginalny w przyzwoitym stanie ale musiałem go troszkę naprawić bo popękane był.Od środka wyszlifowałem papierem ściernym cały daszek i żywicą z matą szklaną zrobiłem po tym o to zabiegu wzmocniłem samo poszycie daszku.Jeszcze tylko muszę wykminić bo nie bardzo ogarniam elektryke jak podłączyć tylne światła bo niby proste ale i nie otóż chodzi o to że w kostce są trzy przewody jeden pewnie masa a dwa dodatnie i teraz jak włączę światło niania to ja jednym kablu jest zasilanie i mogę podpiąć się pod ten kabel i po sprawie ale gdy zmienię światła mijania na drogowe to w tym pierwszym zanika zasilanie i pojawia się na drugim długich. Myślałem zrobić mostek ale wtedy będą świecić światła niania i drogowe jednocześnie więc narazie podpiełem się pod mijania a jak wymyślę jak to zrobić to zmienię.
A tak to jak na razie maszyna chodzi bez zarzutów.W pierwszej kolejności pozmieniałem filtry oleje Potem za tylne lampy trójkąt,koguty,ledy robocze i przedni a ten daje na kilometr chyba i wyłącznik światła stopu oczywiście od malucha bo łatwo go podłączyć. Najgorsze to przeciąganie kabli,peszeli masakra ile czasu schodzi z tym.Wszystkie końcówki kabli zabielić,lutowanie, taśma termo kurczliwa żeby to dobrze i bez awaryjnie działało.Tylko czekam na odbiór obudowy panelu do przełącznika bo mi zaprojektował jakaś tam bo kupiłem panel z przełącznikami a obudowy nie było,wycieli na maszynie ale muszę czekać bo wysłany został do wyginania.A i ledy do ledów
nie trzeba przekaźnika ale ja wolałem dać dla świętego spokoju jak by się miał przełącznik spalić w razie wu.A i zakupiłem daszek oryginalny w przyzwoitym stanie ale musiałem go troszkę naprawić bo popękane był.Od środka wyszlifowałem papierem ściernym cały daszek i żywicą z matą szklaną zrobiłem po tym o to zabiegu wzmocniłem samo poszycie daszku.Jeszcze tylko muszę wykminić bo nie bardzo ogarniam elektryke jak podłączyć tylne światła bo niby proste ale i nie otóż chodzi o to że w kostce są trzy przewody jeden pewnie masa a dwa dodatnie i teraz jak włączę światło niania to ja jednym kablu jest zasilanie i mogę podpiąć się pod ten kabel i po sprawie ale gdy zmienię światła mijania na drogowe to w tym pierwszym zanika zasilanie i pojawia się na drugim długich. Myślałem zrobić mostek ale wtedy będą świecić światła niania i drogowe jednocześnie więc narazie podpiełem się pod mijania a jak wymyślę jak to zrobić to zmienię.
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki
Re: Kubota GL260
Jak nie chcesz dorabiać świateł postojowych, jako takich, możesz odseparować zasilania za pomocą dwóch diod prostowniczych, jeżeli z tyłu masz żarówki to przydało by się przez przekaźnik.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2018, 20:01 przez emek650, łącznie zmieniany 1 raz.
- amigorm1976
- Posty: 402
- Rejestracja: 26 gru 2013, 20:02
- Lokalizacja: Mazowszany / pow. Radomski
- Kontakt:
Re: Kubota GL260
Poszukaj z tyłu ciągnika po prawej stronie powinieneś mieć dwa wolne przewody na jednym masz napięcie po włączeniu zapłonu a na drugim po włączeniu świateł.
Jeżeli coś zawile tłumaczę to poszukaj na YT filmiku Piotra z podłączenia świateł w GL32.
Jeżeli coś zawile tłumaczę to poszukaj na YT filmiku Piotra z podłączenia świateł w GL32.
Re: Kubota GL260
A no rzeczywiście są dwa na jednym jest zasilanie jak się włącza zapłon a drugiego nie sprawdzałem ale te przewody troszkę cienkie i nie wiem czy się nie będą grzać jak bym podłączył światła czy coś innego ale dzięki za rady
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki
Re: Kubota GL260
A z innej beczki wszystkie filtry pasują także jak ktoś chce to powyżej są fotki i numery sobie spisać
W życiu jest tylko pewna śmierć i podatki
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 mar 2018, 12:34
Re: Kubota GL260
Witam ,jak chodzi o ciebie ta skrzynia to chyba jakiś powershift albo pół automat różnie mówią