Tak już postanowione.Diesel.Poza tym ty miałeś 125P ,a ja 126 .Rożnica w chłodzeniu.Skrzynia od dzika jest super,tyle że ma lewe obroty na WOM-ie.
Pozdrawiam
Witam
Regulamin forum
Nowi forumowicze - proszę przywitać sie w Powitalni - zakładając nowy temat. W tytule proszę wpisać swój nick i model traktorka który posiadacie. Jesli nie masz jeszcze swojej maszyny - nic nie pisz, zostaw puste pole.
W tresci powitalnego posta napisz kilka słów o sobie, jaki masz traktorek, jakie maszyny (fotki mile widziane) do czego , do jakich zajęć , jakiej produkcji ich używasz. Podaj województwo w którym mieszkasz.
Jesli myślisz dopiero o zakupie ,napisz z jakim sprzetem miałeś wczesniej do czynienia.
Nowi forumowicze - proszę przywitać sie w Powitalni - zakładając nowy temat. W tytule proszę wpisać swój nick i model traktorka który posiadacie. Jesli nie masz jeszcze swojej maszyny - nic nie pisz, zostaw puste pole.
W tresci powitalnego posta napisz kilka słów o sobie, jaki masz traktorek, jakie maszyny (fotki mile widziane) do czego , do jakich zajęć , jakiej produkcji ich używasz. Podaj województwo w którym mieszkasz.
Jesli myślisz dopiero o zakupie ,napisz z jakim sprzetem miałeś wczesniej do czynienia.
Re: Witam
Jaka różnica w chłodzeniu???, z fiata 125 miałem skrzynię biegów (drugą), silnik z malucha, widać dokładnie na zdjęciu..Rożnica w chłodzeniu.Skrzynia od dzika jest super,tyle że ma lewe obroty na WOM-ie.
Skrzynia średnio super, przystosowana do silnika 9 KM, jak założysz 60 KM, może być problem z dyfrem,proponuję od razu sprawdzić luzy na mech różnicowym, ew. wyregulować, to najsłabszy punkt tej skrzyni.
Re: Witam
Tu masz rację.Musze sprawdzić tę skrzynię,ale nigdy nie miałem problemów.One są b.twarde.Kolega ma na silniku od F126,już ze 20 lat,i nic się nie dzieje.Ale masz rację dyfer warto sprawdzić.
Po co dawałeś drógą skrzynię od F`125?
Tak przy okazji,parę ładnych lat zajmowałem się naprawą sprzętu spalinowego,piły kosiarki itd. oraz motocyklami 2 T.Własciwie to dopiero od roku tego nie robię ze względu na problemy z kręgosłupem.Jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy,to chętnie pomogę.
Po co dawałeś drógą skrzynię od F`125?
Tak przy okazji,parę ładnych lat zajmowałem się naprawą sprzętu spalinowego,piły kosiarki itd. oraz motocyklami 2 T.Własciwie to dopiero od roku tego nie robię ze względu na problemy z kręgosłupem.Jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy,to chętnie pomogę.
Re: Witam
Edytuj post (pisaczek w prawym rogu) i uzupełniaj o kolejne zdania, nie piszemy postów pod własnymi postami.
-żeby móc zmieniać biegi podczas jazdy (skrzynia synchronizowana)
-żeby było wygodniej, lewarek przed sobą a nie za plecami lub pod siedzeniem
Ogólnie skrzynia fita robiła za główną, a "dzikowa" za reduktor, z tą "twardością" tych skrzyń to nie do końca prawda, za oryginalny zestaw , talerz+atak trzeba dać 800-1000zł, są bardzo poszukiwane, i jak już wspominałem to najsłabsze ogniwo traktorka.
-żeby uzyskać dodatkowe przełożenie (wolniej a "mocniej")Po co dawałeś drógą skrzynię od F`125?
-żeby móc zmieniać biegi podczas jazdy (skrzynia synchronizowana)
-żeby było wygodniej, lewarek przed sobą a nie za plecami lub pod siedzeniem
Ogólnie skrzynia fita robiła za główną, a "dzikowa" za reduktor, z tą "twardością" tych skrzyń to nie do końca prawda, za oryginalny zestaw , talerz+atak trzeba dać 800-1000zł, są bardzo poszukiwane, i jak już wspominałem to najsłabsze ogniwo traktorka.