Traktorek do obsługi wspolnoty

Awatar użytkownika
buka86
Posty: 11
Rejestracja: 25 paź 2017, 22:41

Traktorek do obsługi wspolnoty

Post autor: buka86 » 28 paź 2017, 21:50

Witam wszystkich,
Jest to mój pierwszy post na tym forum więc witam się ze wszystkimi.
Zwracam się do kolegów (może i koleżanek) z pytaniem o zakup traktorka do obsługi osiedla mieszkaniowego. Chodzi mi o pracę - głównie odśnieżanie: chodniki, drogi osiedlowe, koszenie trawników, zamiatanie chodników i dróg.
Chcę kupić nowy traktorek: zastanawiam się pomiędzy Kubota B1181, Kubota BX2350 a Foton 254. Ten ostatni jest "najmocniejszy i najciezszy", ale mało o nim znalazłem na necie. Wiem co to za marki, ale nie mam doświadczenia - to będzie mój pierwszy zakup traktorka. Chodzi mi o czymś uniwersalnym - nie wiem czy Foton nie będzie za ciężki do koszenia trawników... Będę wdzięczny za każdą sugestie i udzielona pomoc :)
Ostatnio zmieniony 28 paź 2017, 23:29 przez buka86, łącznie zmieniany 1 raz.

Luzak
Posty: 373
Rejestracja: 16 lip 2017, 17:48

Re: Traktorek do obsługi wspolnoty

Post autor: Luzak » 28 paź 2017, 22:34

Te modele kuboty są w oficjalnej sprzedaży na PL?

Awatar użytkownika
buka86
Posty: 11
Rejestracja: 25 paź 2017, 22:41

Re: Traktorek do obsługi wspolnoty

Post autor: buka86 » 28 paź 2017, 23:12

Tak, dostałem info, że model b1181 zastąpił b1820

Luzak
Posty: 373
Rejestracja: 16 lip 2017, 17:48

Re: Traktorek do obsługi wspolnoty

Post autor: Luzak » 29 paź 2017, 08:15

Ok. Na stronie nie ma jeszcze info (przynajmniej nic nie znalazłem) a wiem, że były zmiany bo ja kupowałem B2420 w wakacje i ten model też już wychodził. A może seria BX? Środkowym wom do kosiarki, hydrostatyk. Do takich zastosowań chyba nie głupia propozycja.

Adam bez ziemi
Posty: 329
Rejestracja: 12 sty 2016, 19:22

Re: Traktorek do obsługi wspolnoty

Post autor: Adam bez ziemi » 29 paź 2017, 11:02