Hinomoto E16 - opinie

ZielonyTrawnik
Posty: 6
Rejestracja: 02 maja 2017, 11:32

Hinomoto E16 - opinie

Post autor: ZielonyTrawnik » 31 sie 2017, 13:32

Cześć,
chcę zakupić w/w ciągnik. Jakieś sugestie i uwagi?
Konkretniej to ten: https://www.otomoto.pl/oferta/hinomoto- ... xtor=SEC-8

wygląda jak niemal nowy. Cena atrakcyjna. Ktoś zna sprzedawcę? Nie znam się na ciągnikach, ale rozważam samodzielny zakup tego konkretnego. Mogę go jedynie obsłuchać czy nie wydaje się z siebie jakiś niepokojących dźwięków oraz czy nie ma wycieków. Oczywiście sprawdzić działanie poszczególnych mechanizmów. Co sądzicie?

Luzak
Posty: 375
Rejestracja: 16 lip 2017, 17:48

Re: Hinomoto E16 - opinie

Post autor: Luzak » 31 sie 2017, 15:05

Nie jestem kolego fachowcem ale na dzisiaj po kilku godzinach użytkowania mojej maszyny nie kupiłbym bez napędu 4x4. Przydaje się jak mało co :-)
Ps. A wygląda pięknie - mój jak przyjechał z fabryki to się tak nie błyszczał :-) Ale czy o to chodzi?

Awatar użytkownika
emek650
Posty: 781
Rejestracja: 27 paź 2014, 10:56
Lokalizacja: Małopolska,Beskidy

Re: Hinomoto E16 - opinie

Post autor: emek650 » 31 sie 2017, 21:10

Lakier ładny,za całkiem duże pieniądze, stary model, silnik dwucylindrowy, to duży minus, te traktorki są sporo tańsze, w małopolskim możesz kupić podobny model hinomoto, w prawdzie nie z tak błyszczącym lakierem, ale za to z przednim napędem, może o parę koników mocniejszy no i parę tysiaków taniej.Jak zwykle, decyzja należy do Ciebie. :)

Awatar użytkownika
Pawlo
Posty: 51
Rejestracja: 07 wrz 2015, 22:34
Lokalizacja: Małopolska

Re: Hinomoto E16 - opinie

Post autor: Pawlo » 01 wrz 2017, 08:01

Witam kolego,
powiem szczerze że drogo. Tej klasy traktorek możesz kupić za ok. 7000 - 10000 zł.
Wiadomo że nie będzie odmalowany - ale nie to jest tu chyba najważniejsze ale stan techniczny.