C330 a sprawa japońska

Awatar użytkownika
ukasso
Posty: 161
Rejestracja: 07 kwie 2014, 15:23

Re: C330 a sprawa japońska

Post autor: ukasso » 10 gru 2016, 09:00

I znowu jesteśmy w ty samym miejscu dyskusji, czyli do czego przeznaczone są poszczególne traktory. 330 musiał być uniwersalny i pracować z wieloma różnorodnymi maszynami. Japońskie maluchy w większości pracowały w błocie z glebogryzarkami, więc nie potrzebowały dwustopnoowych sprzęgieł. To nasze importowane "skośnookie" przejmują rolę trzydziestek i stają się bardziej uniwersalne niż w swoim pierwotnym przeznaczeniu. Uważam, że ta dyskusja do niczego nie prowadzi, a każda maszyna ma swoje wady i zalety.

Szam
Posty: 598
Rejestracja: 09 gru 2014, 19:14

Re: C330 a sprawa japońska

Post autor: Szam » 10 gru 2016, 18:11

W zasadzie, to w japońcach brakuje mi 2 rzeczy, żeby uznać je za doskonałe konstrukcje ogólnoużytkowe małych gospodarstw:

1/ prędkości max. ok. 10 km/h większej (mają ją przynajmniej niektóre wersje europejskie)
2/ właśnie sprzęgła dwustopniowego (jw. mają niektóre wersje europejskie)

Awatar użytkownika
piotrbpm
Posty: 1965
Rejestracja: 03 lut 2013, 12:02
Lokalizacja: Nałęczów

Re: C330 a sprawa japońska

Post autor: piotrbpm » 10 gru 2016, 19:14

A mnie w zasadzie denerwuje wieczne porównywanie c330 do japońskich traktorków .
Jakie brak sprzęgła 2 stopniowego a skrzynia POWERSHIFT czy U-SHIFT ?Przecież te konstrukcję dzielnie separują wałek wom od napędu kół ciągnika .
Oświadczam że jeśli w jakimś innym wątku niż ten pojawi się chodź jedno zdanie porównania c330 i japońskiego nie pobędzie długo .
https://www.youtube.com/user/piotrbpm/videos
B7001D,YM2000,YM2210,YM2000B,B8200D,B1550D,YM2310D,YM2420D,D238F,
YM2210D,B1702D,L3200F,B1902D,FX335D,F215D,GL32D,L4150D,FX24D,B2150HD,TA527F,TA530F

Szam
Posty: 598
Rejestracja: 09 gru 2014, 19:14

Re: C330 a sprawa japońska

Post autor: Szam » 10 gru 2016, 19:43

piotrbpm pisze:A mnie w zasadzie denerwuje wieczne porównywanie c330 do japońskich traktorków .
Jakie brak sprzęgła 2 stopniowego a skrzynia POWERSHIFT czy U-SHIFT ?Przecież te konstrukcję dzielnie separują wałek wom od napędu kół ciągnika
Dla przyzwoitości dodaj, że POWERSHIFT I U-SHIFT nie występuje we wszystkich markach i tylko w nielicznych modelach. Spotykane rzadko rzekłbym, trzeba specjalnie szukać. No i na słowo muszę uwierzyć, że te SHIFTY robią za 2-gie sprzęgło od WOM.

ODPOWIEDZ